کاهش آمار پروژه‌های بلاتکلیف عمرانی در شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در زمان حاضر آمار پروژه‌های بلاتکلیف عمرانی شهری بسیار کم شده است که امیدواریم با روند کنونی به صفر برسد.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از نیمه سال گذشته، پیگیری و رفع مشکل پروژه‌های عمرانی شهری و جلوگیری از تأخیر حاصل از آن را در دستور کار قرار دادیم و ماهیانه گزارش‌هایی توسط معاونت عمرانی شهرداری تهیه، ابلاغ و رتبه‌بندی شده است.

وی با بیان اینکه علل بسیاری از تأخیرهای عمرانی شناسایی و در جهت رفع آن گام برداشته شد؛ به‌طوری که امروزه آمار پروژه‌های بلاتکلیف عمرانی شهری بسیار کم شده است، ادامه داد: پروژه‌های فعال شهر بر اساس برنامه در حال اجرا است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان پیگیری و پایش مستمر پروژه‌ها را در دستور کار معاونت دانست و افزود: بنا بر سیاست کنونی شورای اسلامی شهر و شهرداری، رؤسای ادارات در مناطق مختلف ناظر بر اجرای تمام پروژه‌های عمرانی خواهند بود.

وی تصریح کرد: آزادسازی، طراحی و اجرای تمام پروژه‌ها که در ردیف بودجه تعریف می‌شود، از امسال آغاز شده است.

مظفر با بیان اینکه نظارت مستقیم معاونان شهرداری بر پروژه‌های عمرانی، اجرای آن را سریع‌تر کرده است، افزود: تاکنون فعالیت عمرانی هیچ پروژه‌ای متوقف نشده است و لازم است با پیگیری و نظارت بیشتر روند اجرای پروژه‌های عمرانی را در دل محله‌ها تسریع کنیم.

معاون عمرانی شهری شهردار اصفهان خواستار افزایش کیفیت کار در پروژه‌های عمرانی شد و ادامه داد: نهضت لکه‌گیری اصولی و روکش آسفالت معابر را در مناطقی که واقعاً نیاز دارد، آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در این عرصه نیاز به ابزارهای لازم برای اجرای هر چه سریع‌تر طرح با شرکت‌های تاسیساتی و مصوبات مدیریت شهری است.

مظفر ادامه داد: حرکت وسیعی جهت نهضت لکه‌گیری اصولی آسفالت در مناطق مختلف شهر آغاز شده است.

کد خبر 575792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.