انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با ۳۰۰ فقره سرقت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین بساطی در تشریح خبر انهدام باند سارقان اماکن خصوصی، اظهار کرد: درپی وقوع سرقت‌های مشابه در اصفهان و به ویژه در حوزه پاسگاه دشتی از اماکن خصوصی از قبیل ساختمان‌های در حال ساخت موضوع با جدیت در دستور کار فرماندهی و عوامل تخصصی پاسگاه دشتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سارقان، ساختمان‌های در حال ساخت و منازلی که دارای سطح حفاظتی پایینی بودند را شناسایی و از این اماکن سرقت انجام می‌دادند، افزود: این سرقت‌ها بیشتر از ساختمان‌های در حال ساخت، منازل و مغازه‌هایی که دارای حفاظ نبوده و از دوربین مداربسته استفاده نکرده بودند، انجام می‌شد و سارقان به‌طور حرفه‌ای اقلام ساختمانی از قبیل سیم و کابل، ابزارآلات بنایی، دستگاه سنگ فرز، دریل و درب ساختمانی و کالاهای ارزشی و قابل‌حمل منازل را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: اقدامات فنی، پلیسی گسترده در فرماندهی شهرستان و پاسگاه برای دستگیری سارقان منجر به شناسایی پنج سارق شد و همه آن‌ها طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. سارقان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۳۰۰ فقره سرقت اعتراف که ۱۰۰ مورد اموال مسروقه کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع تحویل داده شدند.

وی از شهروندان خواست تا نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی ساختمان‌های در حال ساخت منازل و مغازه‌های خود و نیز نصب دوربین مداربسته اقدام کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 575791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.