عدالت محوری اولویت توزیع خدمات در بافت تاریخی یزد است

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان اینکه ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام شهرداری در بافت تاریخی یزد به پایان رسیده است، گفت: عدالت محوری اولویت اصلی توزیع امکانات و خدمات در بافت تاریخی یزد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نقوی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه بهسازی معابر بافت تاریخی یزد اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ در یزد به گونه‌ای در شهرداری یزد به پایان رسید که بالغ بر ۸۰ درصد از پروژه‌های نیمه تمامی که داشتیم به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در شهرداری یزد در طول شش ماهه دوم سال گذشته و همچنین ابتدای امسال انجام شد، برنامه‌های شاد و با نشاط افتتاحیه بود که با حضور شهروندان برگزار شد.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان اینکه پروژه‌های شاخص بسیار خوبی در این ایام برگزار شد، تصریح کرد: در حوزه بهسازی و زیباسازی، کف‌سازی و بدنه‌سازی از جمله مهمترین اقداماتی بود که با توجه به شرایط خاص بافت تاریخی یزد انجام گرفت و در تمام این خدمات سعی کردیم عدالت محوری اولویت اصلی فعالیت‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: همین عدالت محوری سبب شد که ما شاهد توزیع این خدمات در تمامی نقاط بافت تاریخی یزد باشیم اما همچنان معتقدیم که فعالیت‌های انجام شده کافی نیست و انشاالله این روند را تا پایان امسال هم ادامه می‌دهیم.

وی گفت: بوستان خانواده، مجموعه ورزشی شهدای چهارمنار، فضاسازی و محوطه سازی کوچه بیوک و محله خرمشاد، محوطه‌سازی زندان اسکندر و بقعه دوازده امام از جمله شاخص ترین اقدامات صورت گرفته در حوزه بهسازی بافت تاریخی یزد در طول چند ماه گذشته است.

نقوی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در بافت تاریخی یزد مورد استقبال شهروندان یزد قرار گرفته است و در طول شبانه روز شاهد حضور تعداد قابل توجهی از شهروندان در این بافت ارزشمند و زیبا هستیم و عمدتاً شهروندان رضایت خود از فعالیت‌های صورت گرفته را اعلام می‌کنند.

کد خبر 575790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.