افزایش نرخ کرایه تاکسی در خرم‌آباد شایعه است

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: برخی افراد نرخ‌نامه جدید کرایه تاکسی درون‌شهری خرم‌آباد را به اسم سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری در سطح شهر منتشر کرده‌اند؛ درحالی‌که هیچ‌گونه افزایشی در نرخ کرایه نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی درون‌شهری را تکذیب کرد و مدعی شد افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر خرم‌آباد در پی انتشار برگه‌هایی به اسم سازمان حمل‌ونقل انجام شده است.

«مهدی صفربیرانوند» در این خصوص اظهار کرد: اصلاحیه نرخ کرایه پنج مسیر شهر قبل از عید نوروز به شورای اسلامی شهر ارائه شد و قرار بود نرخ دو مسیر به چهار هزار تومان و نرخ سه مسیر دیگر به پنج هزار تومان افزایش پیدا کند، اما پیشنهاد ما تاکنون تأیید و ابلاغ نشده و در حال حاضر نرخ کرایه تاکسی افزایش پیدا نکرده است.

وی افزود: هیچ‌گونه افزایشی در نرخ کرایه نداریم و نشر برگه‌هایی به اسم سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی را تکذیب می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه قبل از عید نرخ کرایه تک‌مسیر از ۱,۵۰۰ هزار تومان به ۲,۰۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد، ادامه داد: این افزایش ۵۰۰ تومانی پس از سال‌ها انجام شده است.

صفربیرانوند گفت: برخی افراد نرخ‌نامه جدید کرایه تاکسی درون‌شهری خرم‌آباد را به اسم سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری در سطح شهر منتشر کرده‌اند در حالی که هیچ‌گونه افزایشی در نرخ کرایه نداشته‌ایم و برخورد لازم را با این افراد انجام خواهیم داد.

کد خبر 575775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.