از رفع چالش‌های خطوط راه‌آهن اهواز تا انتخاب شهردار شوشتر

ضرورت رفع چالش‌های خطوط راه‌آهن اهواز، ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری در اصفهان، کارآفرینی در تهران، دغدغه‌های شورای ششم شیراز، وظایف شوراها در مشهد، استفاده از دانش‌بنیان‌ها در زاهدان، راه‌اندازی بازارچه میوه بندرعباس، آسفالت‌ در لاهیجان ‌و انتخاب شهردار شوشتر را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ضرورت رفع چالش‌های خطوط راه‌آهن اهواز، ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری در اصفهان، زیرساخت‌های کارآفرینی در تهران، حمایت از شهروندان دغدغه شورای ششم شیراز، ایمنا نماینده فرهنگ اصفهان در نمایشگاه کتاب، تخلفات خودرو شخصی مربوط به دوران پاندمی کرونا، لزوم توجه به حجاب و عفاف، رسیدگی به وظایف و اختیارات شوراها در اولین نشست هم اندیشی مشهد، لزوم نظارت بر درآمدها و هزینه‌های شهرداری اصفهان، اهمیت استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در زاهدان، راه‌اندازی بازارچه میوه و تره‌بار در محلات بندرعباس، تلاش شهرداری لاهیجان برای آسفالت معابر و انتخاب شهردار شوشتر را در این بسته خبری پارلمان مرور می‌کنیم.

رفع چالش‌های خطوط راه‌آهن اهواز ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه به علت وجود راه‌آهن، پل‌های زیادی در اهواز ساخته شده است، گفت: بخشی برای نگهداری از پل‌ها در اداره کل راه‌آهن و شهرداری وجود دارد، اما در هر دو سازمان آن‌طور که باید از پل‌ها نگهبانی و نگهداری نشده است.

ضرورت ایجاد زیرساخت‌های کارآفرینی

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: کارآفرینی و ایجاد زیرساخت برای فروش محصولات یکی از دغدغه‌هایی بود که در برنامه‌های شورای ششم مورد بررسی قرار دادیم و به همین منظور بنا شد معاونت شهری بستری را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند فراهم کند تا زنان کارآفرین بتوانند محصولات تولیدی خود را ارائه کنند.

آماده ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری در زمینه پایداری و هوشمندی هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آماده ایجاد بسترهایی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در تولیدات مرتبط با پایداری و هوشمندی شهر و ایجاد دفتر نمایندگی اتحادیه جهانی انرژی در اصفهان هستیم.

حمایت از شهروندان دغدغه شورای ششم شیراز است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حمایت و خدمت‌رسانی به شهروندان دغدغه شورای ششم شیراز است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم می‌کنیم.

غرفه ایمنا، نماینده فرهنگ اصفهان در نمایشگاه کتاب است

عضو شورای شهر اصفهان گفت: غرفه خبرگزاری ایمنا در نمایشگاه کتاب می‌تواند ظرفیت‌ها و فرهنگ غنی شهر و استان اصفهان را به سایر مناطق کشور معرفی کند.

توجه به حجاب و عفاف امری ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: حفظ و رعایت حجاب و عفاف امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تخلفات خودرو شخصی مربوط به دوران پاندمی کرونا است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: تخلفات ثبت شده و جریمه شش میلیون تومانی خودرو شخصی من توسط پلیس راهور، مربوط به ساعات منع تردد شبانه خودروها در دوران پاندمی بیماری کرونا بوده و جریمه پرداخت شده است.

لزوم نظارت بر درآمدها و هزینه‌های شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درآمدها و هزینه‌های شهرداری اصفهان باید مورد نظارت شورای ششم باشد.

رسیدگی به وظایف و اختیارات شوراها در اولین نشست هم‌اندیشی مشهد

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اولین نشست هم‌اندیشی رؤسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور نیمه دوم تیرماه سال جاری به مدت دو روز به میزبانی مشهد برای رسیدگی به وظایف و اختیارات شوراها برگزار می‌شود.

اهمیت استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در زاهدان

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری می‌تواند با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات بهتری به شهر و شهروندان ارائه دهد.

راه‌اندازی بازارچه میوه و تره بار در محلات شهر

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بندرعباس پس از تصویب، برای اجرا ابلاغ شده است.

تلاش شهرداری لاهیجان برای آسفالت معابر

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی این شهر وضعیت بسیار نامناسبی دارد، گفت: شهرداری لاهیجان برای آسفالت معابر نیازمند تأمین قیر رایگان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است

شهردار شوشتر انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: برای انتخاب شهردار شاخص‌های مختلفی تعریف و بر اساس آن‌ها شهردار انتخاب شد.

کد خبر 575771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.