راه‌اندازی سامانه‌ «چشم شهروند» دلیجان

مسئول واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری دلیجان گفت: سامانه چشم شهروند دلیجان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

«علیرضا محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای نخستین‌بار با هدف تسهیل در ارائه و افزایش کیفیت خدمات شهری به شهروندان و در راستای ارائه خدمات الکترونیک، اقدام به طراحی و راه‌اندازی «اپلیکیشن چشم‌شهروند» با رویکرد کاملاً الکترونیک کردیم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار در صورت مشکلات شهری، پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف از قبیل خدمات شهری، عمران، ساخت‌وساز، سد معبر، آسیب‌های اجتماعی، بهسازی و نوسازی آسفالت، مباحث ترافیکی، خدمات تاکسیرانی، آتش‌نشانی، آب‌گرفتگی و لایروبی ارائه و گزارش مشکل یا پیشنهادهای خود را همراه با عکس و محل بروز مشکل به مرکز ۱۳۷ ارسال کنند.

مسئول واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری دلیجان خاطرنشان کرد: نرم‌افزار چشم شهروند، قابلیت مشاهده و پیگیری لیست درخواست‌های ثبت شده را دارد و شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود در این سامانه را رصد و پیگیری کنند.

محمدی گفت: شهروندان برای طرح مسائل و مشکلات شهری نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق این سامانه درخواست‌های خود را با مدیران شهری شهرداری دلیجان در میان بگذارند و درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

کد خبر 575765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.