مشارکت شهرداری در تکمیل پروژه میدان ترگل

شهردار بادرود گفت: میدان ترگل خارج از محدوده شهر قرار دارد؛ با این حال شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران و تکمیل این طرح، عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی را انجام داده است.

«علی رجبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به طولانی‌شدن پروژه میدان ترگل، اظهار کرد: میدان ترگل خارج از محدوده شهرداری است و به لحاظ قانونی نمی‌توانیم مستقیم وارد عمل شویم؛ بااین‌حال به‌منظور رعایت حال شهروندان و مسافران، شهرداری عملیات تسطیح، خاک‌برداری و خاک‌ریزی را تقبل کرد. این بخش از پروژه را شهرداری بادرود انجام می‌دهد و مابقی آن برعهده سایر دستگاه‌های مربوطه است.

وی با بیان اینکه شهرداری آماده هرگونه همکاری و ارائه خدمات جانبی به‌منظور تسریع تکمیل پروژه است، افزود: برای اینکه این پروژه هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد، شهرداری بازهم آماده ارائه خدمات جانبی است و در این زمینه از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند.

به گزارش ایمنا، پروژه ساخت میدان ترگل در ورودی اتوبان اصفهان-نطنز-کاشان به بادرود از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد؛ اما از آن زمان تاکنون اقدام اساسی جهت تکمیل و بهره‌برداری از آن توسط مسئولان مربوطه انجام نشده است. طی این مدت به علت نبود روشنایی کافی و تابلوهای راهنما تعداد زیادی از خودروهای عبوری که عمدتاً مسافران و زائران آستان مقدس آقا علی‌عباس (ع) هستند، با تپه‌های خاکی و موانع برخورد کردند و خسارت‌های مالی زیادی به وسایل نقلیه آن‌ها وارد شد.

کد خبر 575732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.