۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مشاغل مزاحم غرب تبریز ساماندهی شدند

شهردار منطقه شش تبریز گفت: با تلاش‌ شبانه‌روزی نیروهای واحد تشخیص مزاحمت و ساماندهی مشاغل شهری این منطقه، مشاغل مزاحم ساماندهی شدند.

احمد انیسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی عوامل تشخیص مزاحمت و ساماندهی مشاغل شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه شش شهرداری تبریز، اظهار کرد: با رسیدگی و نظارت همکاران منطقه هرگونه نواقص، معضل و موانعی در سطح منطقه در اولین فرصت، ضمن تشکیل پرونده و ارائه تذکر و هشدار اولیه، بررسی و جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: در روزهای اخیر، مشاغل مزاحم مسیر جاده تبریز-مرند، شهرک امام خمینی (ره) و احشام‌فروشان مسیر جاده آناخاتون ساماندهی شدند.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: با گزارش شهروندان طبق بند ۱۴ ماده ۵۵، خطر دیوار شکست در مسیر قراملک پایین‌تر از قنادی زرین، رفع شد و امنیت شهروندان و اهالی این منطقه تأمین شد.

وی ادامه داد: همچنین میدان تره‌بار غرب تبریز با همکاری عوامل سازمان میادین، شهرداری تبریز ساماندهی و تذکرات و ضوابط فعالیت به اصناف اعلام شد.

انیسه تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه مزاحمت، سدمعبر اصناف و کسبه و همچنین معضلات شهری را از طریق تماس با شماره ۱۳۷ به اطلاع شهرداری برسانند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات و تأمین آسایش و امنیت شهروندان اقدام شود.

کد خبر 575719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.