شهروندان برای ورود به نمایشگاه از «من‌کارت» استفاده کنند

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: شهرداری پروژه مشترکی را با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز کرده است تا شهروندان بدون نیاز به نیروی انسانی و روش‌های سنتی از گیت‌های ورودی عبور کنند و وارد نمایشگاه شوند.

مهدی بدیع‌فرخد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری مشهد با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، در راستای بهره‌گیری از روش‌های نوین و استفاده نکردن از بلیت‌های کاغذی، اقدام به طراحی گیت‌های ورودی بدون نیاز به نیروی انسانی و روش‌های سنتی کرده است.

وی افزود: به این منظور در تعدادی از ورودی‌های نمایشگاه گیت‌هایی پیش‌بینی شده است تا شهروندان با استفاده از من‌کارت بتوانند وارد نمایشگاه شوند. جهت افزایش رفاه حال شهروندان نیز دو دستگاه خودکار شارژ من کارت در نزدیکی گیت‌های ورودی نصب شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شهرداری در برگزاری نمایشگاه‌های آینده، استفاده از روش‌های نوین در گیت‌های ورودی است تا شهروندان بدون نیاز به بلیت کاغذی یا کارت شهروندی، تنها با نصب اپلیکیشن شهرمن و خرید بلیت با استفاده از"کیو.آر.کد" بتوانند از گیت‌های ورودی عبور کنند و وارد نمایشگاه شوند.

کد خبر 575681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.