پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به مناسبت روز روابط عمومی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن بیست‌وهفتم اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط‌عمومی» را گرامی داشت.

به گزارش ایمنا، اصغر آذربایجانی در پیام خود به مناسبت فرارسیدن «روز ارتباطات و روابط‌عمومی» آورده است:

«بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات یکی از مناسب‌های سال است که پاسداشت آن لازم و ضروری است چرا که افزایش اطلاعات و دانسته‌های بسیاری در جامعه از طریق توسعه ارتباطات به دست می‌آید و همین دستاورد آگاهی و دانش که ثمره گسترش ارتباطات است، جامعه را به پیش می‌برد

بی‌شک دستاوردی چنین مهم طی این سال‌ها مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر اهالی ارتباطات است که با وجود شرایط سخت کاری، لحظه‌ای از کوشش و فعالیت دست برنداشتند. همانان که با اقدامات انقلابی و جهادی همواره در خط مقدم اطلاع‌رسانی حضور داشته و در آگاهی‌بخشی به همه مردم حضوری پررنگ دارند.

تنظیم درست ارتباطات درون و برون سازمانی در همه عرصه‌ها به عهده دست‌اندرکاران روابط عمومی ادارات، نهادها و سازمان‌هاست.

بی‌شک اداره و سازمان موفق با روابط عمومی روزآمد و استاندارد قطعاً می‌تواند نقش ارزشمندی ایفا کند.

طبیعی است این نقش برای بخش غیردولتی هم با توجه به وجود ذی‌نفعان متعدد بسیار مهم خواهد بود.

اصغر آذربایجانی در ادامه این پیام نوشت: از سوی دیگر به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): روابط عمومی‌ها ببینند خلأیی که وجود آن‌ها را ضروری کرده است، چیست؟» می‌تواند نقش آن‌ها را برجسته کند. پس ضروری است که فعالان و کنشگران این بخش از ادارات، نهادها و سازمان‌ها ضمن پاسخ به دلایل وجود و حضور خود، هر روز ایده و نگاه جدیدی به نحوه ارتباطات با جامعه، همکاران و ذی‌نفعان داشته باشند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه اهالی و اصحاب ارتباطات در سطح استان اصفهان، از کوشش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند و شاخص همکاران روابط عمومی در اداره کل استان در ستاد و شهرستان‌ها و همچنین دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اصفهان، قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 575653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.