ضرورت اجرای عدالت اجتماعی در شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و بهره‌مندی یکسان شهروندان از اموال شهری ضرورت دارد تا کیوسک‌های فعال سطح شهر قزوین از طریق مزایده واگذار شود تا تمام افرادی که شایستگی دارند بتوانند درخواست خود را برای اشتغال از طریق کیوسک‌های سطح شهر ارائه دهند.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت واگذاری کیوسک‌های سطح شهر قزوین، اظهار کرد: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و بهره‌مندی یکسان شهروندان از اموال شهری ضرورت دارد تا کیوسک‌های فعال سطح شهر قزوین از طریق مزایده واگذار شود تا تمام افرادی که شایستگی دارند بتوانند درخواست خود را برای اشتغال از طریق کیوسک‌های سطح شهر ارائه دهند.

وی با اشاره به بازنگری در اجاره‌بهای کیوسک‌های سطح شهر، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قزوین طی جلسه‌ای اجاره‌بهای کیوسک‌ها را بررسی، بازنگری و مصوب کرد و قیمت نهایی نیز اعلام شد، لذا اگر دوباره درخواست تخفیف اجاره‌بها مطرح شود، منطقی نیست و با آن موافقت نخواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: حفظ بیت‌المال باید در اولویت کار شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد. بعضی از این کیوسک‌ها که در "شهرک کوثر" و "مینودر" بیش از ۲۰ سال است که به شهرداری اجاره‌ای پرداخت نکرده است، بنابراین با در نظر گرفتن تخفیف برای پرداخت اجاره‌بهای کیوسک‌ها به حفظ بیت‌المال نیز کمک می‌شود.

به گزارش ایمنا، سخنگو و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امور بانوان و خانواده خواستار واگذاری کیوسک‌های سطح شهر از طریق مزایده شدند.

کد خبر 575603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.