توتم‌ شارژر خورشیدی در جزایر قناری نصب می‌شود

مسئولان شهر لاس‌پالماس جزایر قناری اسپانیا، گزینه‌های جدیدی برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی شهروندان در فضاهای عمومی شهر ارائه کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری لاس‌پالماس اعلام کرد که ایسنتالیشن‌های فتوولتائیک را در فضاهای عمومی نصب کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا تلفن‌ها یا تبلت‌های خود را به طور پایدار شارژ کنند.

این تأسیسات جدید موسوم به "توتم" توسط موزه علم و فناوری Fundación Canaria ارائه شده است و با انرژی خورشیدی شارژ می‌شود و مهم‌تر اینکه انتشار کربن آن صفر است.

این تأسیسات که نمایانگر نوع جدیدی از مبلمان شهری عمومی است با اصول پایداری، استقلال انرژی و آلایندگی صفر مطابقت دارد، بنابراین هوشمندی را از طریق استفاده از انرژی پاک بهبود می‌بخشد.

توتم‌ شارژر خورشیدی در جزایر قناری نصب می‌شود

نصب این توتم در فضاهای عمومی به‌ویژه در پارکینگ‌های عمومی به عنوان عامل جذب شهروندان به فضاهای شهری معرفی شده است. این تأسیسات روند هوشمندسازی شهر را نیز به‌سادگی سرعت می‌بخشد و مسیر را برای دستیابی به انرژی‌های پایدار و سبز هموارتر می‌کند.

توتم فتوولتائیک بخشی از یک پروژه نوآور پایدار-محور است که توسط وزارت گردشگری دولت جزایر قناری به موزه علم و فناوری لاس‌پالماس سپرده شد. این دومین تاسیساتی است که از طریق این پروژه در پایتخت جزیره جزایر قناری نصب می‌شود.

همچنین این پروژه پنج محور از استراتژی جدید گردشگری شهر را برآورده می‌کند که شامل تنوع، دیجیتالی‌سازی، پراکندگی، تمایز و جابه‌جایی است.

توتم‌ شارژر خورشیدی در جزایر قناری نصب می‌شود

کد خبر 575591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.