۲۰۰ کانتینر مرغ منجمد از بندر شهید رجایی ترخیص می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از ترخیص ۲۰۰ کانتینر مرغ منجمد از بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: این محموله در آستانه متروکه شدن و قرار گرفتن در فهرست اموال تملیکی بود که با ورود به موقع دستگاه های مرتبط از این امر جلوگیری شد.

به گزارش ایمنا، علی فیروزی با اعلام خبر ترخیص ۲۰۰ کانتینر مرغ منجمد از بندر شهید رجایی، اظهار کرد: با رصد نهادهای نظارتی و امنیتی و با پیگیری استاندار هرمزگان، از متروکه شدن ۸۰۰ کانتینر مرغ در بندر شهید رجایی بندرعباس جلوگیری شد و ترخیص فوری ۲۰۰ کانتینر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این محموله ۸۰۰ کانتینری حاوی بیش از دو هزار و ۹۰۰ تن مرغ منجمد است که در حال متروکه شدن و طی روال جاری برای قرار گرفتن در فهرست اموال تملیکی بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: ۲۰۰ کانتینر از این محموله با دستور فوری استاندار هرمزگان و با پیگیری گمرکات استان و اخذ مجوزهای لازم و با تصمیم رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در مسیر ترخیص قرار گرفته است تا ذخیره قابل اطمینانی برای پشتیبانی از تصمیمات اقتصادی اخیر دولت باشد.

فیروزی خاطرنشان کرد: این محموله مرغ وارداتی در صورت متروکه شدن تا طی شدن روال قانونی برای عرضه به بازار بیش از چند هفته معطل می‌ماند.

منبع: ایرنا
کد خبر 575589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.