روابط عمومی؛ بازوی توانمند سازمان‌ها

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر در کلان‌شهرها روابط عمومی نبض یک سازمان است و در این زمان که یک جراحی اقتصادی بزرگ در کشور در حال رخ دادن است، روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در این زمینه یاری‌رسان باشند.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نقش روابط عمومی در گسترش اطلاع‌رسانی به شهروندان، اظهار کرد: در حال حاضر مدیریت شهری فعالیت‌های بزرگی برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان انجام داده است، اما انعکاس آن نیازمند تلاش بیشتری است، واضح است که روابط عمومی می‌تواند در کنار فرهنگ و قدرت نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند، ادامه داد: در واقع روابط عمومی‌ها می‌توانند در این زمان که یک جراحی اقتصادی بزرگ در کشور در حال رخ دادن است، یاری‌رسان باشند و با ارائه اطلاعات دقیق به شهروندان آن‌ها را از نگرانی رها کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها بتوانند پیوند و تعاملی را بین درون و بیرون سازمان برقرار کنند، قطعاً مشکلات رفع خواهد شد. در حوزه مدیریت شهری روابط عمومی شهرداری بسیار پویا و فعال عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید اخبار مثبت توسط روابط عمومی ارائه شود، گفت: انتظار می‌رود روابط عمومی تمام مناطق اخبار مثبت مانند کلنگ‌زنی یا افتتاح یک پروژه را اطلاع‌رسانی کند.

حاجی‌بگلو خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کلان‌شهرها روابط عمومی نبض یک سازمان است، اگر به روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند و اجرایی نگاه کنیم، به طور یقین بسیاری از مشکلات در حوزه اجرایی قابل رفع است.

کد خبر 575583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.