۱۶۷۰ یتیم تحت پوشش موسسه خیریه اطعام الایتام بقیه الله (عج) کاشان

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه اطعام الایتام کاشان، از حمایت ۱۶۷۰ یتیم در این مؤسسه خبر داد و گفت: این مؤسسه تنها به فکر غذای جسم ایتام نیست، بلکه غذای روح و روان را نیز فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقی چاکری از توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم با کیفیت بین ایتام منطقه کاشان در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: مهمترین هدف تشکیل این مؤسسه نخبه‌یابی و کرامت ایتام است، از این رو به آموزش‌های علمی و فرهنگی ایتام توجه ویژه می‌شود.

وی افزود: این مؤسسه خیریه تنها به فکر غذای جسم ایتام نیست، بلکه غذای روح و روان را نیز فراهم می‌کند و با تشکیل کلاس‌های آموزش خطاطی، ورزشی، فن بیان، نقاشی، قرآن در راستای رشد و پیشرفت این عزیزان پیشگام است.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه اطعام‌الایتام کاشان اجرای برنامه‌های شاد و متنوع را از اقدامات این مؤسسه برشمرد و یادآور شد: ۴ نفر از ایتام این مؤسسه در حال تحصیل رشته پزشکی هستند.

چاکری، به برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی ویژه ایتام اشاره و تصریح کرد: ایتام تحت پوشش مؤسسه همه ساله در قالب تورهای زیارتی و سیاحتی به مشهدالرضا (ع)، مسجد مقدس جمکران، برج میلاد تهران، کاخ گلستان و کویر آران و بیدگل اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۶۷۰ نفر از ایتام منطقه کاشان، آران‌وبیدگل و حومه تا سنین ۲۵ سال تحت پوشش این مؤسسه خیریه هستند، ادامه داد: علاوه بر ایتام بیش از ۶۰۰ نفر از مادران ایتام نیز تحت پوشش مؤسسه هستند.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه اطعام‌الایتام کاشان با بیان اینکه ایتام مؤسسه از خدمات پزشکی، درمانی، کمک تحصیلی، آموزشی، ورزشی و پوشاک و غذا برخوردارند، تاکید کرد: بیش از ۶۰۰ جلد کتاب نیز برای مطالعه در اختیار این عزیزان قرار داده شده است.

وی به در دست اجرا بودن ساختمان این مؤسسه در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع که از سوی خیر نیک‌اندیش دکتر مجتبی کرباسچی اهدا شده، اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵ میلیارد تومان تا مرحله سقف‌ریزی هزینه شده و تکمیل آن به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

چاکری در پایان خاطرنشان کرد: در بخشی از این مجتمع با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع درمانگاه فوق تخصصی ارتوپدی شامل اتاق عمل، ۵ سالن هر یک با ظرفیت ۷۰۰ نفر، سالن‌های چند منظوره، گالری و نمایشگاه عکس و رستوران با ظرفیت ۲۰ هزار پرس غذا و دو طبقه پارکینگ در حال ساخت است.

کد خبر 575556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.