اختلاف خانوادگی در اصفهان ۶ کشته و زخمی داشت

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به تشریح درگیری و قتل خانوادگی که روز گذشته در شهر گرگاب اصفهان رخ داده بود و درپی آن شش نفر کشته و مجروح شده بودند، پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: ساعت ۱۷ روز گذشته درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در شهر گرگاب از توابع شهرستان شاهین‌شهر، بلافاصله واحد گشت انتظامی این فرماندهی در محل حضور پیدا و مشاهده کردند که فردی حدوداً ۴۰ ساله به محل کار برادر خود رفته، با یک قبضه اسلحه کلت کمری به او شلیک و سپس از محل متواری شده است.

وی افزود: مأموران به منظور دستگیری متهم به منزل فرد مذکور رفتند و مشخص شد او پس از مراجعه به منزل با شلیک یک تیر به سر خود اقدام به خودکشی کرده است. همچنین در زمان تیراندازی یکی از تیرها کمانه کرده، به پای دختر شش ساله وی برخورد کرده و منجر به مجروح شدن این دختر شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: هر سه مجروح این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اما در ادامه فرد ضارب بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

قتل ۳ نفر در روز قبل از حادثه

وی علت بروز این حادثه را اختلاف فرد ضارب با اعضای خانواده خود اعلام و تصریح کرد: در تحقیقات اولیه صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فرد ضارب روز قبل از حادثه سه نفر دیگر از اقوام خود شامل همسر، پدر و مادر همسرش را نیز به قتل رسانده بود.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد و کارآگاهان درحال بررسی دقیق‌تر این پرونده هستند، به اعتیاد فرد ضارب اشاره و اضافه کرد: اعتیاد بلایی خانمان‌سوز است که ردپای آن در بیشتر جرایم از جمله قتل‌های ناشی از اختلافات خانوادگی، به وضوح دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد معتاد در صورت بروز عصبانیت و درگیری‌های ناشی از اختلافات قادر به کنترل خود نیستند و دسترسی آنها به سلاح‌های سرد و گرم بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه خرید و فروش یا نگهداری غیرمجاز سلاح توسط افراد، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این افراد برخورد قانونی صورت گیرد تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 575542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.