محرومیت از رانندگی و ابطال گواهینامه راننده پژو پارس/کشف ۳ تویوتا لندکروز قاچاق

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از تجدیدنظر در صلاحیت رانندگی راننده خودروی سواری پژوپارس که روز گذشته در مسیر مخالف در بزرگراه خرازی حرکت کرده بود و کشف سه دستگاه تویوتا لندکروز فاقد اصالت و قاچاق، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رانندگی راننده خودروی سواری پژوپارس که روز گذشته در مسیر مخالف در بزرگراه خرازی حرکت کرده بود، اظهار کرد: شواهد و قرائن حاکی از بیماری راننده پژو پارس بوده است.

وی افزود: با توجه به نوع تخلف حادثه‌ساز و خطرآفرین حرکت در خلاف مسیر مجاز از جانب راننده پژو پارس به خصوص در راه شریانی درجه یک، صلاحیت رانندگی وی جای تردید دارد و به صورت ویژه از طریق کمیسیون پزشکی و مرجع قضائی در دست بررسی است.

کشف سه دستگاه تویوتا لندکروز فاقد اصالت و قاچاق

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به کشف سه دستگاه تویوتا لندکروز فاقد اصالت و قاچاق، تصریح کرد: با ذکاوت کارشناسان تعویض پلاک اصفهان سه دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام معامله خودرو مراقب باشند فریب دلالان سودجو با پیشنهادات وسوسه‌انگیز و نامتعارف را نخورند.

کد خبر 575536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.