تمرکز نداشتن و تصادف تقصیر باشگاه یا سرپرست نیست/طرح این مسائل باعث انحراف افکار نمی‌شود!

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن گفت:اینکه شخصی تمرکز نداشته باشد و تصادف کند مقصرش باشگاه یا سرپرست ذوب‌آهن نیست. باشگاه ذوب‌آهن به اخلاق‌مداری و جوانمردی شهرت دارد، به‌هیچ عنوان از این قضیه به‌راحتی نمی‌گذریم و ایشان اگر تهمتی زده باید جوابگو باشد.

محمد مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ظاهراً برای کمک‌داور یک حادثه‌ای در مسیر تهران در اتوبان رخ داده و به‌هیچ عنوان صحبت‌هایی که مطرح شده صحت ندارد. باشگاه ذوب‌آهن تازه به وی لطف کرده در حالی که شب بازی باید هتل را ترک می‌کرد یک شب دیگر نیز برای ماندن داوران در هتل تمدید کردند و سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز طبق روال همیشگی تمام سرپرست‌ها صبح روز بعد برای تسویه‌حساب اتاق‌ها در محل هتل حضور پیدا کرده است.

وی افزود: به این دلیل که خود داوران اعلام کردند اولین خروجشان ساعت هفت‌ونیم صبح است، قاعدتاً باید تسویه‌حساب و تحویل اتاق‌ها انجام می‌شد تا از هتل خارج شوند؛ همزمانی حضور سرپرست و آنان مشکلی است که داوران داشتند.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا بحثی بین سرپرست ذوب‌آهن و داوران پیش‌آمده یا خیر تصریح کرد: به‌هیچ عنوان بحث تهدید یا داد و بیدادی وجود نداشته، ممکن است یک مکالمه معمولی بین‌شان انجام شده باشد.

رمضانی با اشاره به صحبت‌های کمک‌داور درباره دوربین‌های ورزشگاه روبروی خط آفساید گفت: هیچ قانونی وجود ندارد که باشگاه دوربینی در مکان بازی قرار دهد. اگر صداوسیما دوربین داشته وظیفه آنان است که جواب بدهند؛ وظیفه ما این بوده که پس از بازی دو نسخه از فیلم بازی را تحویل نماینده فدراسیون بدهیم. ضمن تشکر از آقای صالحی نماینده فدراسیون به‌خاطر زحماتشان، ایشان هم این مسئله را صبح امروز تأیید کردند.

وی با اشاره به تصادف کمک‌داور در حال بازگشت از اصفهان خاطرنشان کرد: اینکه در جاده برای وی چه اتفاقی افتاده؛ مشکلی است که مقامات ذی‌ربط باید پیگیری کنند؛ از این جهت که آن فرد به باشگاه ذوب‌آهن و سرپرست تیم تهمت زده شکایت کرده‌ایم و مستندات حادثه را نیز اگر به‌دست بیاوریم به محل موردنظر خواهیم برد و وی باید پاسخگوی تهمت‌هایی که به ما زده باشد.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که کمک‌داور بازی در خصوص فیلم‌های صحنه تصادف هم باشگاه ذوب‌آهن را مقصر دانسته اظهار کرد: مگر ما فرمانده پلیس راهور کشور هستیم که فیلم‌های تصادف را در اختیار کسی قرار دهیم به ما چه ربطی دارد؟ خود باشگاه ذوب‌آهن در حال پیگیری از پلیس‌راه است تا گزارش حادثه را دریافت کنیم.

رمضانی در رابطه با ارتباط دادن تصادف با اتفاقات بازی ذوب‌آهن و تراکتور توسط کمک‌داور خاطرنشان کرد: از طرف دیگر، ایشان در بازی هم تمرکز لازم را نداشت که گل صحیح را آفساید اعلام نکند در رانندگی هم احتمالاً وضعیت عدم تمرکز را داشته و طبق گفته‌هایی که آن شخص در مصاحبه‌اش انجام داده یک تصادف اتفاقی در اتوبان پیش آمده و به‌خاطر تحت‌الشعاع قرار دادن مردود اعلام کردن و سوزاندن گل صددرصد سالم ذوب‌آهن، شرایط را مناسب دانسته تا فشارها را از روی خودش بردارد.

وی ادامه داد: حالا اینکه وی چرا تصادف کرده و چه کسی مقصر بوده را به‌زودی مقامات رسمی به ایشان و رسانه‌ها اعلام خواهد کرد.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص تصادف آن کمک‌داور و دلیلش عنوان کرد: اینکه شخصی تمرکز نداشته باشد و تصادف کند مقصرش باشگاه یا سرپرست ذوب‌آهن نیست. باشگاه ذوب‌آهن به اخلاق‌مداری و جوانمردی شهرت دارد، به‌هیچ عنوان از این قضیه به‌راحتی نمی‌گذریم و ایشان اگر تهمتی زده باید جوابگو باشد.

رمضانی در پایان گفت: تاکید ما بر این است که شخصیت باشگاه ذوب‌آهن اصلاً چنین رفتارهای ناشایستی نیست. آن کمک‌داور احتمالاً به‌خاطر گلی که به ناحق برای ذوب‌آهن مردود و آفساید اعلام کرد ناراحت بوده و به‌همین خاطر تصادف کرده است. دفعه بعد باید حواسش را جمع کند و حق باشگاه‌ها را ضایع نکند تا این بلاها به‌سرش نیاید.


کد خبر 575530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.