ضرورت تقویت سناریوهای اطلاع‌رسانی و ارتباطات راهبردی شهر

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان، خواستار تقویت سناریوهای اطلاع‌رسانی و ارتباطات راهبردی شهر شد.

«علی‌اکبر بنی‌اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به‌مناسبت «روز ارتباطات و روابط عمومی» اظهار کرد: مدیریت شهری یک سازمان عمومی و اجتماعی و نیازمند نظام و مدیریت مشخص برای ارتباطات و اطلاع‌رسانی است و سناریوهای اطلاع‌رسانی و ارتباطات راهبردی شهر باید تقویت شود.

وی افزود: این نظام مدیریتی در شهرداری سمنان با نام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، همواره سعی داشته از راه تعامل سازنده با جامعه، جایگاه اجتماعی مناسب را زمینه‌سازی کند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: یکی از زمینه‌های تعامل با جامعه، پاسخگویی است و کسب اعتماد و اطمینان عمومی از ضرورت‌های یک سازمان خدمات‌رسان عمومی محسوب می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فعالیت‌های ارتباطی شهر، تصریح کرد: این موضوع فرایندی چندوجهی و نیازمند مشارکت و همکاری تمام بخش‌های جامعه اعم از نهادهای مسئول، نهادهای اجتماعی و شهروندان است.

بنی‌اسدی گفت: کیفیت و در دسترس بودن اطلاعات شهر و محتوای تهیه شده توسط شهروندان و همراهی و همکاری روابط عمومی، نقش مؤثری بر تقویت سناریوهای اطلاع‌رسانی و ارتباطات شهری دارد.

کد خبر 575515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.