پارک محله‌ای غدیر فردا افتتاح می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: پارک محله‌ای غدیر با مساحتی بالغ بر ۳۶۰۰ مترمربع فردا (سه‌شنبه) افتتاح خواهد شد.

علی‌اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای توسعه فضای سبز و زیباسازی مناطق کلان‌شهر اهواز برنامه‌های مختلفی در دستور کار است که مهمترین آنها توسعه فضای سبز ایجاد و احیای پارک‌های محله‌ای است که افتتاح پارک محله‌ای غدیر یکی از این اقدامات به‌شمار می‌رود.

وی افزود: اقدامات انجام شده در پارک محله‌ای غدیر شامل پیاده‌روسازی با مساحت ۷۶۰ متر مربع، گل‌کاری با مساحت ۱۶ متر مربع، چمن‌کاری با مساحت ۲۸۱۶ متر مربع و هشت ست ورزشی، پایه‌های روشنایی، ۲۰۰ نهال درخت و درختچه و اجرای شبکه زهکشی است.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز خاطرنشان کرد: پارک محله‌ای غدیر با مساحتی بالغ بر ۳۶۰۰ مترمربع فردا _سه‌شنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ افتتاح خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه فراهم کردن فضای امن و راحت برای شهروندان با هدف گذراندن وقت در فضای بیرون از اهمیت خاصی برخوردار است که باید در کلان‌شهر اهواز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: با توسعه پارک‌های محله‌ای در مناطق مختلف، اشتیاق بیشتری برای حضور شهروندان در این فضاها ایجاد می‌شود و این امر فرصت مناسبی برای تزریق فضاهای سرگرم‌کننده و تعامل بیشتر افراد با یکدیگر است.

اسدالهی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های لازم در خصوص افزایش سرانه فضای سبز شهری، عملیات توسعه و احداث پارک‌های محله‌ای و فضاهای سبز در راستای ارتقای سرانه‌های استاندارد در دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، پارک محله‌ای غدیر واقع در بهارستان منطقه چهار شهرداری اهواز شامل جدول‌گذاری، پیاده‌رو، ست‌های ورزشی، گلکاری، نهال، شبکه زهکشی، لوله‌گذاری و سیستم آبیاری و فضای سبز فردا (سه‌شنبه) افتتاح خواهد شد.

کد خبر 575491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.