درگیری پلیس با قاچاقچیان مسلح در شرق هرمزگان+جزئیات

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از درگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح با پلیس خبر داد و گفت: طی این درگیری یکی از اشرار و قاچاقچیان مسلح که از عاملان شهادت شهید فراجا «حجت‌الله دشتبانی» در تیرماه ۱۳۹۸ بوده است، به هلاکت رسید.

به گزارش ایمنا، سردار «غلامرضا جعفری» اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر میناب با رصد عناصر اصلی قاچاق موادمخدر از تصمیم اشرار و قاچاقچیان مبنی بر انتقال موادمخدر به صورت مسلحانه از جنوب استان کرمان به سمت میناب مطلع شدند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان رودان حین کنترل خودروهای عبوری واقع در محور هشتبندی _ میناب، خودروی پژوپارس متعلق به عناصر این باند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: مأموران بلافاصله دستور ایست را صادر کردند و راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن را داشتند اما با توجه به تنگ شدن عرصه، اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت مأموران کردند.

وی تصریح کرد: در این درگیری که به مدت یک ساعت میان مأموران و اشرار مسلح حامل موادمخدر به طول انجامید، سرانجام تکاوران پلیس موفق شدند با هوشیاری کامل و اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب و برتری حجم آتش، یک نفر از اشرار مسلح که از عاملان شهادت شهید فراجا «حجت‌الله دشتبانی» در تیرماه ۱۳۹۸ نیز بوده است را به هلاکت برسانند و یک دستگاه خودرو پژو پارس را متوقف کنند.

کشف موادمخدر و سلاح جنگی

سردار جعفری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو و محل زمین‌گیر شدن قاچاقچیان ۲۰۰ کیلوگرم تریاک، یک قبضه سلاح جنگی کلاش و تعدادی خشاب و فشنگ جنگی کشف شد، اضافه کرد: سایر عناصر متواری این باند نیز شناسایی شدند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مأموریت یک نفر از مأموران انتظامی شهرستان رودان طی درگیری با اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه حال عمومی وی رضایت‌بخش است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: اشرار و قاچاقچیان موادمخدر بدانند که با توان بالای عملیاتی پلیس، جایی برای جولان دادن ندارند و پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت، ایجاد آسایش و آرامش شهروندان از جان خود می‌گذرد و بی‌امان با آنها مبارزه خواهد کرد.

منبع: فارس

کد خبر 575481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.