رفع زیرساختی مشکل معتادان متجاهر پایتخت

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: تعداد معتادان متجاهر در تهران در حد آسیب کاهش یافته است و در حال حاضر به صورت زیرساختی در حال رفع این مشکلات هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین توکلی‌زاده با اشاره به اقدامات چند ماه گذشته قرارگاه اجتماعی شهرداری برای کاهش تعداد معتادان متجاهر تهران، اظهار کرد: قرارگاه اجتماعی تهران یک تجربه جدید در مدیریت شهری برای حل آسیب‌های اجتماعی بود چرا که جمعی از سازمان‌ها و نهادهایی که روش، سبک و اسناد بالادستی متفاوتی داشتند، دور هم جمع شدند تا یک آسیب اجتماعی در تهران را حل کنند.

وی با تاکید بر اینکه به صورت زیرساختی در حال حل مشکلات هستیم، گفت: با هماهنگی دادستانی مکان خرید و فروش ضایعات و تجمیع زباله در محلات تعطیل شد و تعطیلی مغازه‌های ضایعاتی به این معنا است که یکی از زیرساخت‌های خرید و فروش مواد مخدر را کم کردیم، چرا که با پلمب این مغازه‌ها مبلغی که برای تبادل مواد لازم است، به‌دست نمی‌آید.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با بیان اینکه در مورد خانه‌های پلاک قرمز شناسایی شده در تهران اقدامات زیادی صورت گرفته است، اضافه کرد: به دلیل اینکه موادفروشان روی این خانه‌ها متمرکز می‌شدند، اتاق اجاره می‌دادند و در هر اتاق ۱۰ نفر آلوده می‌شدند، با کمک پلیس و قوه قضائیه برای این خانه‌ها تمهیداتی اندیشیده شده است.

کد خبر 575459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.