نواقص «پیاده‌راه غذا» در کرمانشاه رفع شود

شهردار کرمانشاه گفت: پروژه «پیاده‌راه غذا» در این کلان‌شهر به صورت ناقص به بهره‌برداری رسیده است، لذا به سرمایه‌گذار اخطار رفع نواقص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی با اشاره به ناقص بودن بهره‌برداری پیاده‌راه غذا در کرمانشاه، اظهار کرد: این کلان‌شهر نیازمند این قبیل پروژه‌های است و از اجرای این مدل پروژه‌ها که بر اساس ضوابط و مقررات قانونی باشند، حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه خیابان غذا مشکلاتی را به همراه داشته است، ادامه داد: سرمایه‌گذار پروژه خیابان غذا به بعضی از تعهدات خود عمل نکرده که موجب بروز مشکلاتی در این پروژه شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: سرمایه‌گذار در پروژه پیاده‌راه غذا باید از سازه‌های سبک و قابل حمل و جابه‌جایی استفاده می‌کرد، اما از سازه‌های پایدار و بلوک استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از بندهای قرارداد که به امضای طرفین رسیده است، قید شد که سرمایه‌گذار در تمام مراحل احداث و بهره‌برداری از مصالح چوبی و سازگار با محیط زیست استفاده کند که صورت نگرفته است.

نوروزی در خصوص اجرای طراحی دقیق فیزیکی مجموعه پیاده‌راه غذا، اظهار کرد: یکی دیگر تعهدات سرمایه‌گذار اجرای طراحی دقیق فیزیکی مجموعه پیاده‌راه غذا بوده است که این پروژه به صورت ناقص به بهره‌برداری رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مسئله در این پروژه مسدود شدن پیاده‌رو است، گفت: باید با سرعت نسبت به رفع این تخلف اقدام شود تا عبور و مرور برای عابران از این منطقه تسهیل شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری به دنبال رفع نواقص موجود و اجرای دقیق تعهدات سرمایه‌گذار است و به‌هیچ عنوان به دنبال تعطیلی این پروژه نیست و سرمایه‌گذار باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند و در صورت تمکین نکردن و توجه نکردن به این نکات، برابر مفاد قرارداد شهرداری می‌تواند به صورت قانونی اقدام کند.

کد خبر 575450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.