راهنمای خرید خودرو بر اساس قیمت خودرو

خرید خودرو با توجه به نوسانات شدید قیمت دلار، سیاست های متغیر مسئولین دست اندر کار و... همواره دچار تحولات و تغییرات زیادی می شود.

این اتفاق مزایا و مشکلات خاص خودش را دارد و در صورت عدم شناخت کافی مطمئناً ضرر و زیان مالی و فکری به شما تحمیل خواهد شد.

اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که با پولی که دارید ماشین صفر بخرید یا کارکرده؟ سپس ببینید با توجه به پولی که دارید یا درآمدی که دارید، نقدی ماشین خریداری کنید یا اقساطی یا لیزینگی. ما در اینجا فقط به سوال اول پاسخ می‌دهیم یعنی خرید خودرو بر اساس قیمت.

قیمت خودرو و شرایط مالی شما

با توجه به شرایط بسیار عجیب در بازار خودروی ایران، قطعاً از روزی که این مطلب منتشر شده است تا زمانیکه شما آن را می‌خوانید، تغییرات قیمتی خودرو آنقدر زیاد خواهد بود که با نام بردن از قیمت خودرو، کاربردی بودن مطلب زیر سوال خواهد رفت. به همین دلیل به شما پیشنهاn دیگری داریم.

از طریق ورود به لینک زیر می‌توانید قیمت روز خودروها را مشاهده کنید و اطلاع یابید. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چرا این سایت مناسب خرید خودرو برای شماست:

وبسایت آگاهی از قیمت روز خودرو

https://autokhosravani.com/cars/

راهنمای خرید خودرو بر اساس قیمت خودرو

خرید خودرو

مشتری می‌تواند درخواست و بودجه خود را اعلام کند، کارشناسان زبده اتوخسروانی در کمتر از ۴۸ ساعت خودروی مورد نظر را معرفی و کارشناسی می‌کنند با گارانتی‌های اتوخسروانی به فروش می‌رسانند. همچنین یک کارت VIP خدمات ۱ میلیون تومانی برای استفاده از خدمات اتوشناس نیز به خریدار اعطا می‌شود که می‌تواند از کارواش تا تعمیر و صافکاری نقاشی و کاور و سرامیک و غیره به دلخواه خود استفاده کند.

گارانتی‌های خرید شامل چه بندهایی هستند؟

این گارانتی‌ها، گارانتی‌های سه گانه ای هستند که بسته به خودرو به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

۱. گارانتی یک هفته‌ای: تمام خودروهای موجود در اتوخسروانی کارشناسی شده‌اند در صورت بروز مغایرت در برگه فروش و کارشناسی با وضعیت خودرو تا یک هفته، خودرو پس گرفته شده و وجه پرداختی مشتری تمام و کمال پرداخت می‌شود.

۲. یکسال گارانتی تعویض: این گارانتی شامل خودروهای صفر کیلومتر وارداتی و چینی شده و در صورت بروز ایراد فنی موتور با گیربکس تا یکسال یا ۱۵ هزار کیلومتر خودرو پس گرفته شده و با یک دستگاه صفر مشابه تعویض می‌گردد.

۳. یکسال گارانتی موتور و گیربکس: تمامی خودروهای کارکرده وارداتی و چینی خریداری شده از اتوخسروانی دارای این گارانتی بوده که در صورت بروز ایراد در موتور و گیربکس خودرو تعمیر شده و هزینه آن به طور کامل به عهده اتوخسروانی خواهد بود.

فرصت استفاده از مشاوره‌های رایگان مجموعه اتوخسروانی را از دست ندهید.

کد خبر 575422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.