کوچک‌ترین محبت در حق کارگران، واریز منظم حق بیمه و حقوق آنها است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کوچک‌ترین محبت در حق کارگران، واریز منظم حق بیمه و حقوق آنها بدون تأخیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی عباسی در نطق پیش از دستور سی‌وهفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: در روز جهانی کار و کارگر برای نخستین بار و در ماه مبارک رمضان مراسم تجلیل از کارگران پرتلاش و زحمتکش شهرداری که حقیقتاً مخلصانه با تحمل تمام سختی‌ها در هوای گرم شهر بندرعباس برای زیبایی و آبادی شهر خدمت می‌کنند به همراه ضیافت افطار برگزار شد که از شهردار بابت برنامه‌ریزی و اجرای این مراسم تشکر می‌کنم.

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی کشور و وجود مشکلات و دغدغه‌های فراوان معیشتی به خصوص برای جامعه کارگری که از کمترین دریافت حقوق و مزایا در بین کارکنان برخوردار هستند، کوچک‌ترین محبت در حق کارگران، واریز منظم حق بیمه و حقوق آنها بدون تأخیر است، که این امر مهم باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: از اعضای شورا درخواست دارم در تصویب مصوباتی که موجب تسهیل پرداخت حقوق کارگران می‌شود، حداکثر همکاری را داشته باشند، چراکه در پایان این چهار سال زودگذر تنها چیزی که برای ما باقی خواهد ماند، دعای خیر مردم و کارگران است.

عباسی خاطرنشان کرد: در روزهای نزدیک به ایام نوروز یکی از دغدغه‌های شهرداری رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌های شهر بود که به دلیل ضیق وقت و شروع دیرهنگام این فعالیت، این اقدام به خوبی انجام نشد؛ بنابراین ضرورت دارد با هدف حفظ زیبایی و آراستگی خیابان‌های شهر کار رنگ‌آمیزی جداول‌ها در طول سال به صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده و با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی شهرداری انجام شود.

وی تصریح کرد: در خصوص ترمیم چاله‌ها و خرابی‌های آسفالت نیز مردم به بنده گلایه‌هایی را منتقل کرده‌اند. بحث ترمیم مسیرهای حفاری لوله‌های گاز که به صورت گسترده در اکثر نقاط شهر انجام شد همچنان مورد نارضایتی و انتقاد به‌جا و به‌حق مردم است و در برخی مناطق شهر ماه‌ها است که این حفاری‌ها به شکل بعضاً خطرآفرین به حال خود رها شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: صدور تاییدیه اتمام عملیات یکی از مهم‌ترین دلایل تأخیر در ترمیم نوار حفاری‌ها است که درخواست دارم ادارات ذیربط نسبت به صدور تاییدیه‌های فنی مربوط اهتمام بیشتری داشته باشند.

عباسی تاکید کرد: لازم است در سریع‌ترین زمان نسبت به ترمیم و مرمت حفاری‌ها اقدام شود. به مدیران مناطق و معاونت عمرانی شهرداری تذکر می‌دهم ظرف مدت حداکثر یک هفته نسبت به پر کردن چاله‌های خیابان‌های فرعی و اصلی اقدام کنند و گزارش آن را به اطلاع شهروندان برسانند.

وی اظهار کرد: به‌عنوان منتخب مردم شهر بندرعباس که افتخار خادمی و نمایندگی آنها را در شورای اسلامی این شهر دارم از همه صنوف، مشاغل، مسئولان و دست‌اندرکاران تهیه و توزیع اقلام ضروری زندگی مردم تقاضا دارم در شرایط سخت کشور به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی توسط کشورهای غربی، سو مدیریت و اتخاذ نکردن تدابیر مناسب توسط برخی مسئولان، نسبت به همشهریان خود به ویژه قشر آسیب‌پذیر و کم درآمد جامعه با نگاهی دلسوزانه، با انصاف، بامحبت و کرامت عمل کرده و رضایت خداوند را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 575329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.