ساعت هوشمند آنر واچ GS ۳ در سه رنگ معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند آنر واچ GS ۳ در سه رنگ با قیمت پایه ۱۹۰ پوند برای بازار بریتانیا معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند آنر واچ GS ۳ که ماه ژانویه در چین معرفی شده بود، در بریتانیا رونمایی شد. این محصول فقط در مدل ۴۵.۹ میلی‌متری در دسترس است و بدون بند تقریباً ۴۴ گرم وزن دارد. باریک‌ترین قسمت این ساعت ۱۰.۵ میلی‌متر است و برای مچ دست‌های ۱۴۰ تا ۲۱۰ میلی‌متری مناسب است. ساعت هوشمند آنر GS ۳ دارای صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی امولد با وضوح تصویر ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است.

ساعت هوشمند آنر GS ۳ در برابر نفوذ آب مقاوم است و از موقعیت‌یاب (GPS) و حسگر سنجش ضربان قلب هشت کاناله جدید (PPG) بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که حسگر PPG با موتور پایش ضربان قلب مبتنی بر هوش مصنوعی آنر ترکیب شده است تا عملکرد دقیق‌تری در پایش و نظارت بر ضربان قلب ارائه دهد. محصول ذکر شده از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت نسخه Midnight Black ساعت هوشمند آنر GS ۳ از ۱۹۰ پوند آغاز می‌شود در حالی که رنگ طلایی کلاسیک و آبی اقیانوسی آن با قیمت ۲۱۰ پوند عرضه خواهد شد. شرکت آنر اعلام کرده است که نسخه Midnight Black آن فقط از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت در دسترس است در حالی که مدل‌های طلایی و آبی از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین مانند آمازون عرضه خواهد شد.

کد خبر 575310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.