طرح حذف ارز ترجیحی مصوبه مجلس را دارد

فرماندار گلپایگان گفت: اجرای طرح حذف ارز ترجیحی و اصلاح ساختار اقتصادی مصوبه مجلس را دارد و در بودجه سال ۱۴۰۱ برای ارز ۴,۲۰۰ تومان اعتباری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگری امروز_ یکشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه مسئولان و مردم باید از طرح هدفمندی یارانه‌ها دفاع کنند تا به نحو احسن اجرا شود، اظهار کرد: اجرای طرح حذف ارز ترجیحی و اصلاح ساختار اقتصادی مصوبه مجلس را دارد و در بودجه سال ۱۴۰۱ برای ارز ۴,۲۰۰ تومان اعتباری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دولت و وزرا در اجرای این طرح اقدام شجاعانه‌ای انجام دادند، افزود: این طرح خالی از اشکال نیست، اما به ضرر مردم و نظام نیست اما دشمنان تصمیم دارند مردم را از نظام دلسرد کنند.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه در اجرای طرح باید آستانه تحمل خود را به خصوص در برخورد با ارباب رجوع بالا ببریم، خاطرنشان کرد: در شهرستان ستاد تنظیم بازار فعال است تا طرح به خوبی اجرا شود و وظیفه حفاظت ادارات بر عهده شخص رئیس اداره است.

طرح هدفمندی یارانه‌ها موجب تحقق عدالت اجتماعی می‌شود

در ادامه حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه طرح هدفمندی یارانه‌ها موجب تحقق عدالت اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: دولت طرح هدفمندی یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی با ریسک‌پذیری بالا را اجرا کرد و روحیه مردمی رئیس‌جمهور و نیت خیر مسئولان موجب آرامش مردم می‌شود.

وی گفت: دولت، آینده طرح هدفمندی یارانه‌ها را روشن می‌بیند، جراحی اقتصادی به نفع مردم و نظام است اما مدیریت اقدامات پس از جراحی اقتصادی لازم است و نیاز است دستگاه‌ها و مسئولان وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا اجرای طرح با چالش مواجه نشود.

کد خبر 575305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.