عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از صدور اخطاریه کتبی سد معبر در قشم تا آغاز طرح شناسایی و دیوارکشی زمین‌های بایر آبادان و عزم شهرداری ملایر در احداث بوستان‌های محله‌ای را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

صدور ۱۴ فقره اخطاریه کتبی سد معبر و تخلفات ساختمانی در قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم از صدور ۱۴ فقره اخطاریه کتبی سد معبر و تخلفات ساختمانی در جزیره آب و آفتاب از سوی پلیس ساختمان و اکیپ اجرایی سد معبر این شهرداری در اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد.

آغاز طرح شناسایی و دیوارکشی زمین‌های بایر در آبادان

حسین حمید پور، شهردار آبادان گفت: طرح شناسایی و دیوارکشی زمین‌های بایر در این شهر با هدف جلوگیری از دپوی نخاله ساختمانی در آنها آغاز شد.

سرمایه‌گذاری ایرانی‌های مقیم در دماوند

علی شیوا، شهردار دماوند از شناسایی سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم در خارج از کشور که تمایل بسیاری به مشارکت جهت سرمایه گذاری در دماوند را دارند، خبر داد.

ساختار ناهمگون، معضل شهری اردبیل

حمید رفیعی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: ما همچنان در شهر اردبیل با دغدغه ساختار ناهمگون زیباسازی فضای شهری روبه‌رو هستیم چرا که طراحی گذشته به شکل صحیح اتفاق نیفتاده و به نوعی در بحث ترافیک و معضلات آن با بافت تار عنکبوتی در معابر شهری روبه‌رو هستیم.

عزم شهرداری ملایر در احداث بوستان‌های محله‌ای

مجید فرجی، شهردار ملایر از عزم جدی برای احداث چند بوستان محله‌ای خبر داد و گفت: بوستان‌ها یکی از ‏مهم‌ترین فضاهای ایجاد شده در سطح محلات هستند که با احداث این فضاها علاوه بر تقویت و ارتقای سرانه فضاهای سبز شهری، بستری برای شکل‌گیری فعالیت‌های مشارکتی، فرهنگی، ‏اجتماعی و تفریحی فراهم می‌شود.

احداثِ پایانه شهری چادگان

‏محمد عرب چادگانی، شهردار چادگان گفت: در تلاش هستیم زمین پایانه را به‌صورت اجاره به شکل تملیک در اختیار بگیرم و سپس عملیات ساخت را که به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، آغاز کنیم.

کد خبر 575303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.