حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در ابتدای فصل مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور علی‌رغم تمام مخالفت‌ها با رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر تیم فوتبال شهرداری به فعالیتش ادامه داد و شهرداری نیز حامی این تیم بود.

حسن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تقدیر از حمایت‌های باشگاه صنایع پشتیبان و شرکت فولاد هرمزگان، اظهار کرد: استاندار هرمزگان در این فصل همواره حامی و پشتیبان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بوده که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس مدعی جدی صعود به لیگ یک است، اکنون زمان حمایت همه جانبه برای رسیدن به قله نهایی است. حضور پرشور هواداران در ورزشگاه خلیج‌فارس و خلق حماسه‌هایی که سال‌ها از تکرارش گذشته است، مایه مباهات تمام مسئولان استان هرمزگان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: باید در هفته‌های پایانی تمام امکانات برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس فراهم شود تا بدون دغدغه و مشکل تیم به مصاف رقبا برود.

وی از تشکیل کارگروه حمایت تیم فوتبال شهرداری تا صعود به لیگ یک با محوریت کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: در جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تمام مشکلات و دغدغه‌ها مطرح و قرار شد این موضوعات با هم‌افزایی بین مسئولان استان هرمزگان و شهر بندرعباس و بنگاه‌های اقتصادی استان هرمزگان پیگیری و رفع شود.

سالاری با اشاره به اینکه قطعاً اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس از هیچ کمکی در راه کاهش مشکلات تیم فوتبال شهرداری چشم‌پوشی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: باید حمایت عملی را شاهد باشیم تا بتوانیم بازیکنان را بدون دغدغه راهی زمین کنیم و در پایان فصل جشن بزرگ صعود به لیگ یک را برگزار کنیم.

کد خبر 575290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.