حمایت از شهروندان دغدغه شورای ششم شیراز است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حمایت و خدمت‌رسانی به شهروندان دغدغه شورای ششم شیراز است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا محمدرضا هاجری امروز _بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی شورای شهر اسلامی شیراز، اظهار کرد: خدمت به شهروندان یک توفیق است و باید در حد توان خود به گره گشایی از کارهای فروبسته شهروندان بپردازیم و به جای فرصت‌سوزی باید با فرصت‌سازی تمام قد در تمام میادین خدمت حاضر باشیم.

وی ادامه داد: ۱۸ عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس، لازم است با همدلی و صدای واحد کمک کنند تا مرکز استان به حق و حقوق از دست رفته خود برسد، لازم است با افزایش نمایندگان مردم شیراز در مجلس به هفت نماینده می‌توان توقعات و خواسته‌های مردم را مطالبه کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در جلسه چهار جانبه بین وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، استاندار فارس، شهردار شیراز و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری فارس توافق شد، چهار بنای تاریخی تخت جمشید، پاسارگاد، سعدی و حافظیه، هیئت اُمنایی اداره شود و بودجه‌ای را برای حفظ و گسترش اماکن تاریخی اختصاص دهند و حضور ریاست شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در هیئت اُمنای بنای سعدیه و حافظیه لازم و ضروری است، زیرا در جهان کار با مدیریت شهری را مبنا و محور قرار می‌دهند و بودجه اختصاصی باید صرف احداث پارکینگ شود، چرا که این اماکن دیدنی و پر بازدید در این عرصه با فقر مطلق مواجه است.

وی تصریح کرد: حفظ و صیانت از فضای سبز شهری به‌ویژه باغات که ریه‌های تنفسی شهر است، با عدالت همراه نیست و مردم از بی‌عدالتی رنج می‌برند، نمی‌توان به بهانه بیمارستان و هتل‌سازی خصوصی فضای سبز را نادیده گرفت، زیرا ساخت هتل و بیمارستان خصوصی در حوزه باغات با دریافت درآمدهای نجومی و برای از ما بهتران است نه فقرا و با عدالت همخوانی ندارد لازم است به منظور صیانت و حفظ باغات و رعایت عدالت و انصاف و تمکین از حق و حقوق باغداران اقدامی اساسی و اصولی برای رفع این چالش کرد.

هاجری با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به شهروندان، گفت: وجود فضای پاک همدلی در هدف و راه‌های رسیدن به نتیجه مطلوب را به فال نیک می‌گیریم و از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای درخواست دارم در راستای وصل کردن مردم با خدمت‌گذاران که منافع و مصلحت ضروری مردم در آن است، گام بردارند. بیش از هر زمانی مسئولان شهر در دسترس هستند.

وی خاطرنشان کرد: به گزارش و تأیید تمام کارشناسان آب هوایی جهان، زمین در سال ۲۰۲۶ گرم‌ترین دوران خود را سپری خواهد کرد و گازهای گلخانه‌ای در گرم کردن زمین، نقش محوری دارد. لازم است تمام متولیان آب و هوای شهری خود را آماده و در پیشگیری از مشکلات برنامه‌ریزی کنند و به سمت بهره بردن از انرژی‌های پاک بیشتر گام بردارند. فناوری هسته‌ای در این زمینه می‌تواند راهگشا باشد.

کد خبر 575274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.