به دنبال گران اداره کردن شهر نیستیم

رئیس شورای شهر شیراز گفت:به دنبال گران اداره کردن شهر نیستیم، اما می‌خواهیم شیراز را به حق و جایگاه واقعی خود برسانیم و این دو موضوع متفاوت است.

مهدی طاهری امروز یکشنبه_ بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ در نشست کمیته مرکزی یاوران شورای این کلان‌شهر با اشاره به نمودار رشد بودجه شهری کلان شهر شیراز، اظهار کرد: بودجه در سال پایانی شورای چهارم شهر شیراز، ۳,۱۰۰ میلیارد تومان بوده که با احتساب دلار آن زمان معادل یک‌میلیارد دلار است؛ بنابراین اگر بخواهیم بودجه امسال را بر مبنای یک میلیارد دلار ببندیم، معادل ۲۵ هزار میلیارد تومان می‌شود.

وی افزود: در شورای ششم بودجه شش هزار میلیارد تومانی را از شورای پنجم دریافت کردیم و در متمم ۳۵ درصد افزایش دادیم و به بیش از ۹ هزار میلیارد تومان رساندیم که ۹۸ درصد آن را محقق شد و این نشان از غیرت و شجاعت نمایندگان شورای شهر دارد.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه امسال این بودجه را به ۱۵ هزار میلیارد تومان رساندیم و سال آینده رقمی کلان‌تر خواهد بود، خاطرنشان کرد: به دنبال گران اداره کردن شهر نیستیم، اما می‌خواهیم شیراز را به حق و جایگاه واقعی خود برسانیم و این دو موضوع متفاوت است.

طاهری تصریح کرد: این حق شیراز نیست که سفره آن کوچک شود و اداره آن با نگاه و افق محدود ممکن نیست. باید زیرساخت‌های کاهش ترافیک در کلان‌شهر شیراز که مقصد گردشگری است، مهیا و به شهروندان خدمات ارائه شود.

وی اضافه کرد: نمی‌توان بدون پشتوانه و فراهم آوردن زیرساخت از پشت تریبون سخنرانی و دعوت به سرمایه‌گذاری کرد.

کد خبر 575254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.