افزایش خدمات شهری در دلیجان با شروع فصل گرما

معاونت ایمنی و خدمات شهری شهرداری دلیجان گفت: شهرداری دلیجان در اواخر سال گذشته اقدام به انجام مراحل خرید مخزن زباله جدید کرد که این‌ مخازن در فروردین‌ماه سال‌جاری به تعداد ۵۰عدد با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال به سازمان خدمات شهری اضافه شد.

«محمد عزیزی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعویض سطل‌های زباله در سطح شهر، دلیجان اظهار کرد: با توجه به فرسوده شدن و از بین رفتن حدود ۱۰۰ مخازن زباله در سطح شهر، شهرداری دلیجان در اواخر سال گذشته اقدام به انجام مراحل خرید مخزن زباله جدید کرد که این مخازن در فروردین‌ماه به ۵۰ عدد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به سازمان خدمات شهری اضافه شد.

وی ادامه داد: تعداد بیشتری از سطل‌های خریداری شده در مسیر خیابان امام خمینی (ره) شهر دلیجان نصب شده و با توجه به نیاز تعمیر تعدادی از مخازن شهری نسبت به خرید ۵۰ ورق گالوانیزه با اعتباری حدود ۴۴۰ میلیون ریال اقدام شده است.

معاونت ایمنی و خدمات شهری شهرداری دلیجان افزود: درحال‌حاضر نیروهای فنی واحد تأسیسات شهرداری دلیجان در حال تعویض کف مخازن است و تاکنون حدود ۱۰ سطل‌های دارای نواقص را رفع عیب کرده و تعمیرات آن را انجام داده و این تعداد به تجهیزات خدمات شهری اضافه شده است؛ حدود یک ماه دیگر نیز تعداد سطل‌ها به ۵۰ عدد افزایش خواهد یافت.

عزیزی اضافه کرد: کار تعمیر ماشین مخزن زباله‌شوی رو به پایان است که با شروع فصل گرما از ابتدای خردادماه، برای جلوگیری از ایجاد بوی بد و تعفن، تمام مخازن زباله سطح شهر دلیجان طبق برنامه‌ریزی‌ها، روزانه شست‌وشو داده خواهد شد؛ همچنین یک دستگاه تانکر آب‌رسان از هفته گذشته کار شست‌وشوی جداول و جوی‌های سطح شهر را آغاز کرده است تا از ایجاد بوی نامتعارف و بوی تعفن زباله‌ها و آب‌های سطحی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه این معاونت آماده پذیرش پیشنهادات و انتقادات در جهت بهتر شدن و با کیفیت‌تر شدن ارائه خدمات به شهروندان است، تصریح کرد: لازم است شهروندان به دلیل رعایت بهداشت محیط و جلوگیری از جمع شدن حیوانات ولگرد و موزی در اطراف مخازن، از قرار دادن پاکت‌های زباله در کنار این سطل‌ها خودداری کنند و زباله‌های خود را داخل مخازن قرار دهند.

کد خبر 575235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.