روابط‌ عمومی‌ها؛ محور ثقل جهاد تبیین

شهردار سمنان به‌مناسبت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» پیامی خطاب به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و همکاران مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در متن پیام تبریک «سیدعلی مرتضی‌نژاد» شهردار سمنان به‌مناسبت «روز ارتباطات و روابط عمومی» آمده است:

«فرا رسیدن بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه که در تقویم رسمی ایران اسلامی به نام ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است را به تمام تلاشگران حوزه‌های مختلف اطلاع‌رسانی به ویژه همکاران خدوم و پرتلاش مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان تبریک عرض نموده و معتقدم خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه این عزیزان که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع‌رسانی، تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌دارند، به گونه‌ای است که می‌تواند زمینه‌ساز افزایش نقش شهروندان در توسعه همه جانبه شهر باشد.

آنچه که مشخص است روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و هم‌زبانی شهروندان و شهرداری است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم‌داری و مردم‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب رضایت شهروندی و بهبود تصویر سازمانی، هوشمندانه و سخت‌کوشانه تلاش کنند. امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها که می‌توانند محور ثقل جهاد تبیین قرار بگیرند، باشد.»

کد خبر 575212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.