آتش‌نشانی پل‌دختر نیازمند نگاه ویژه

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پل‌دختر گفت: با توجه به رشد سریع شهر، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در سالیان پیش‌رو از نظر جانمایی، تجهیزات و نیروی انسانی توان مقابله با حجم زیادی از حوادث را نخواهد داشت.

«محمدحسن بخشیوند» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آتش‌سوزی سنگین در شرکت آجر ماسه آهکی، اظهار کرد: هر چند این حادثه به‌طورکامل اطفا شد و تلفات جانی نداشت، اما خسارت بسیار سنگینی به این شرکت وارد شد.

وی افزود: با توجه به رشد سریع شهر پل‌دختر در نواحی مانند کوی نیکان، سایت هشت هکتاری فرهنگیان، مسکن ملی و افزایش تعداد اماکن پرخطر شهر همانند پاساژهای چند طبقه و فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پل‌دختر قطعاً در سالیان پیش‌رو از نظر جانمایی، تجهیزات و نیروی انسانی، توان مقابله با حجم زیادی از حوادث را نخواهد داشت.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پل‌دختر خاطرنشان کرد: رعایت اصول ایمنی و پیشگیری از حوادث در اماکن پرخطر، بی‌شک بسیار کم‌هزینه‌تر از مواجهه با این‌گونه حوادث خواهد بود.

به گزارش ایمنا، شرکت آجر ماسه آهکی پل‌دختر، عصر دیروز دچار حریق و با گذشت یک ساعت عملیات نفس‌گیر آتش‌نشانان، مهار شد. این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارت بسیار سنگینی به این شرکت وارد آمد.

کد خبر 575204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.