پرداخت حق بیمه ۳هزار و ۷۵۱ مددجوی اصفهانی در سال گذشته

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از پرداخت حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی سه هزار و ۷۵۱ زن سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت در سال گذشته خبر داد و گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان، ‌تضمین آینده آنها برای دریافت حقوق در دوران بازنشستگی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی بنایی با اشاره به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی با هدف توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت واریز شد و حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی سه هزار و ۷۵۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان نیز پرداخت شده است.

وی پرداخت حق بیمه مددجویان را تضمین آینده آنها برای دریافت حقوق در دوران بازنشستگی و پس از خروج از چرخه حمایتی امداد دانست و افزود: حق بیمه دو هزار و ۹۷۸ زن سرپرست خانوار و ۷۷۳ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی به حساب سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه افراد تحت حمایت پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و داشتن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته می‌شوند، خاطرنشان کرد: این افراد پس از بازنشستگی از مستمری و خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۹۱ نفر از مددجویانی که بالای هفت سال سابقه تأمین اجتماعی داشتند و به سن بازنشستگی رسیدند، با خرید سوابق به ارزش دو میلیارد و ۹۹۱ میلیون تومان توسط این نهاد، شامل مزایای بازنشستگی تأمین اجتماعی شده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شدند.

کد خبر 575180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.