ضرورت اصلاح رفتار ترافیکی موتورسواران متخلف در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: باید از طریق رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها تذکرات لازم به رانندگان به‌ویژه راکبان موتورسیکلت ارائه شود، همچنین علاوه بر فرهنگ‌سازی با اعمال قانون در صدد اصلاح رفتار ترافیکی راکبان متخلف در شهر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین شعبان‌زاده با اشاره به چالش ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در قم، اظهار کرد: در سال‌های گذشته و سال جاری این موضوع یکی از چالش‌های مهم حوزه ترافیک بوده است، در این بخش وضعیت بسیار آشفته‌ای را در سطح شهر داریم که راهکارهای مناسبی هم برای کنترل آن در گذشته اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری اصلاح فرهنگ ترافیکی برای تردد راکبان موتورسیکلت‌ها انجام می‌شود، ادامه داد: در این خصوص اصلاح فرهنگ ترافیکی باید در این قشر ایجاد شود و ما در سال جاری با جدیت در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در هسته مرکزی شهر با کمبود پارکینگ برای موتورسیکلت‌ها مواجه هستیم، لذا در سال جاری اقدامات خوبی در این زمینه پیش‌بینی‌شد تا بتوانیم آشفتگی‌های موجود را ساماندهی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اصلاح فرهنگ ترافیکی مربوط به یک نهاد و ارگان در شهر نیست، گفت: این موضوع چالش بزرگی است که باید با عزم جمعی به آن رسیدگی کنیم.

شعبان‌زاده در خصوص اعمال قانون با استفاده از به‌روزترین ابزار کنترل رفتار ترافیکی در دنیا، اظهار کرد: فعال کردن دوربین‌های سطح شهر و اعمال قانون در خصوص راکبان متخلف موتورسیکلت به‌عنوان یک موضوع مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح رفتار ترافیکی راکبان متخلف در شهر، اظهار کرد: باید از طریق رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها تذکرات لازم به رانندگان به‌ویژه راکبان موتورسیکلت ارائه شود، همچنین علاوه بر فرهنگ‌سازی با اعمال قانون در صدد اصلاح رفتار ترافیکی راکبان متخلف در شهر خواهیم بود.

کد خبر 575174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.