وسلین مربی بزرگی است/حضور در تیم ملی به تیم باشگاهی‌ام ضربه نمی‌زند

مربی تیم ملی هندبال گفت: درحال‌حاضر یک مربی سطح بالا هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است و مربیان ایرانی که در کنار او قرار می‌گیرند، کلاس دانش‌افزایی را تجربه می‌کنند و می‌توانند موارد زیادی را یاد بگیرند.

«صادق شاه‌نشین» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حضور در کادر فنی تیم ملی هندبال بزرگسالان، اظهار کرد: «وسلین وویوویچ» با ورود به ایران، مسابقات لیگ برتر، بازیکنان و مربیان را زیر نظر گرفت؛ همچنین نام چند مربی برای کمک به او داده شد و در نهایت جلساتی با فدراسیون هندبال داشت که به بنده و مرتجی اعتماد کرد؛ امیدوارم بتوانیم کمک‌های قابل قبولی برای این مربی باشیم.

وی ادامه داد: وویوویچ یکی از مربیان بزرگ هندبال است که افتخارات ملی و باشگاهی زیادی دارد؛ از پاکدل رئیس فدراسیون هندبال بابت این انتخاب تشکر می‌کنیم، زیرا به قول خود عمل کرد. امیدوارم در کنار این مربی هندبال ایران پیشرفت خاصی داشته باشد.

مربی تیم ملی هندبال در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه حضور مربیان ایرانی در کنار مربیان خارجی چه قدر به پیشرفت مربیان ایرانی کمک می‌کند، تصریح کرد: ما هم قبلاً بازیکن بودیم و در کنار مربی‌های دیگر، تجربه کسب کردیم و با گذراندن کلاس‌های آموزشی، موارد بیشتری را یاد گرفتیم که اگر بخواهیم از این سطح بالاتر برویم باید در سمینار، تورنمنت و کلاس‌های دانش‌افزایی که در سطح جهان برگزار می‌شود، شرکت کنیم.

شاه‌نشین اضافه کرد: درحال‌حاضر یک مربی سطح بالا هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است و مربیان ایرانی که در کنار او قرار می‌گیرند، کلاس دانش‌افزایی را تجربه می‌کنند و می‌توانند موارد زیادی را یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه حضورم در تیم ملی به باشگاهی که هستم ضربه نمی‌زند، خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی زمان مشخصی دارد و هر مشکلی با برنامه‌ریزی حل می‌شود. اگر در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشم، برای اینکه تمرینات تیم باشگاهی که سرمربی‌گری آن را برعهده دارم نیز تداوم‌دار باشد، می‌توانم طراحی تمرین کنم و از کمک‌ها بخواهم آن را انجام دهند.

کد خبر 575155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.