«نورا» ویژه‌برنامه‌ای برای نوجوانان

برنامه «نورا» با هدف ترویج کتاب‌خوانی بین نوجوانان و معرفی کتاب‌های ویژه آنها در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با آیتم‌های متفاوت از روز شنبه در آنتن شبکه امید پخش شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنامه «نورا»، به تهیه‌کنندگی علیرضا صادقی و سردبیری مریم نجیمی، با اجرای رامتین چیت‌سازان و میزبانی رادمان رسولی ساعت ۱۹ هرشب در زمان برگزاری نمایشگاه از شبکه امید پخش می‌شود.

این برنامه با پشتیبانی از فناوری AR و VR، نسل جدید برنامه‌های تعاملی از طریق اپلیکیشن "کنجکاو" زمینه تعامل با مخاطبان در منزل را فراهم کرده است. در این اپلیکیشن مخاطبان می‌توانند با انجام مسابقه و جلو رفتن مراحل و کسب امتیاز در پایان هر روز نیز به قید قرعه جایزه دریافت کنند.

«پویش ملی پاراگراف طلایی» نیز که توسط طراحان این برنامه آغاز شده است در تلوبیون انجام خواهد شد.

نوجوانان می‌توانند با توجه به کتاب‌هایی که خوانده‌اند، پاراگرافی را که بیشتر از همه دوست داشته‌اند و به نظرشان زیباتر بوده است را انتخاب و به صورت ویدئو در تلوبیون بارگذاری کنند.

هرکدام از پاراگراف‌ها که بیشتر توسط مردم پسندیده شود در پایان روز جایزه دریافت می‌کند و در پایان نمایشگاه به سه نفر برتر مجموعاً ۲۰ میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، برنامه "نورا" به تهیه‌کنندگی علیرضا صادقی و با اجرای رامتین چیت‌سازان و ساعت ۱۹ امشب از شبکه امید پخش می‌شود.

کد خبر 575136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.