نظر کارشناسان داوری درخصوص صحنه مشکوک بازی ذوب‌آهن و تراکتور

دوکارشناس مطرح داوری درخصوص صحنه مشکوک دیدار ذوب آهن و تراکتور صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن و تراکتور شنبه _بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که قضاوت این دیدار بر عهده امیرسامان سلطانی، محمد عطایی، مرتضی یوسف‌شهریاری و میثم حیدری بود. صحنه بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل و علیرضا یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

گل صحیح ذوب آهن آفساید اعلام شد

در دقیقه ۹۰ مسعود ابراهیم زاده در یک حرکت انفرادی به سمت دروازه تراکتور حرکت کرد، دفع مدافع تراکتور باعث شد توپ دوباره جلوی پای ابراهیم زاده بیافتد و این بازیکن با یک شوت عالی دروازه را باز کند، اما داور با تأخیر زیاد، گل را آفساید اعلام کرد تا بازی در آخرین ثانیه‌ها جنجالی شود و به درگیری کشیده شود. داور نورمحمدی را با کارت زرد جریمه کرد و به یکی از نیمکت نشینان ذوب آهن کارت قرمز نشان داد.

رودنیل: زمانی که توپ به بازیکن سفید برخورد می‌کند و برگشت داده می‌شود، بازیکن سفید و قرمز در یک خط قرار دارند که نشان می‌دهد گل سالم بود.

یزدانی: گل سالم است، این صحنه یک آموزش آفساید گیری مفید برای داوران ایران است. هرکدام از داوران این صحنه را آفساید اعلام کرده، به مفهوم کار تیمی نرسیده است.

در ادامه این صحنه بحث برانگیز را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 575094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.