تعامل صدا و سیما با ناشران محدود به نمایشگاه نیست

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: نمایشگاه محلی برای عرضه آثار فاخری است که می‌تواند مبنای تولید فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی باشد، به همین دلیل ارتباط سازمان صدا و سیما با ناشران تنها منوط به حوزه نمایشگاه نیست و با آنان در تعامل هستیم تا از آثار فاخر برای تولید محصولات باکیفیت استفاده کنیم.

پیمان جبلی در حاشیه بازدید از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی، به کتاب به عنوان زمینه‌ساز تولید محتوای فاخر، نیاز دارد؛ از سوی دیگر توجه به نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازمندی‌های روزانه مردم و معرفی افتخارات ملی و تبیین آنها از اهداف این سازمان است.

وی افزود: جهاد تبیین یکی از وظایف مهم و جدی صدا و سیما به عنوان رسانه ملی است تا در راستای آن هم به تبیین افتخارات گذشته و حال پرداخته شود و هم سیاه‌نمایی‌هایی که برای ناامید کردن مردم اتفاق می‌افتد پاسخ داده شود.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امیدواریم بتوانیم در تعامل با حوزه کتاب و ناشران، بهترین محتواها را انتخاب و با استفاده از شیوه‌های خلاقانه و نوآورانه به محتوای رسانه‌ای تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فقط برای یک روز و یک هفته نیست، تصریح کرد: نمایشگاه محلی برای عرضه آثار فاخری است که می‌تواند مبنای تولید فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی باشد، به همین دلیل ارتباط سازمان صدا و سیما با ناشران تنها منوط به حوزه نمایشگاه نیست و با آنان در تعامل هستیم تا از آثار فاخر برای تولید محصولات باکیفیت استفاده کنیم.

کد خبر 575053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.