رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برای لکه‌گیری آسفالت

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: حدود ۴۵۰ مورد از درخواست‌های شهروندان مربوط به لکه‌گیری آسفالت معابر، در هفته پایانی سال گذشته انجام شد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌دنبال پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان و همچنین پیام‌هایی که از طریق سامانه مرکز پاسخگویی ۱۳۷ شهرداری به اداره عمران منطقه یک ارجاع شده بود، تمام نقاط اعلام شده توسط شهروندان، در هفته پایانی سال ۱۴۰۰ لکه‌گیری و آسفالت شد.

وی افزود: با توجه به تاکید شهردار اصفهان مبنی بر اولویت قرار دادن رسیدگی به درخواست‌های مردمی مطرح شده در دیدارها و سامانه ۱۳۷، اداره عمران شهرداری منطقه یک، ضمن بازدید از نقاط اعلام شده، رسیدگی لازم را انجام داد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: به‌رغم مواجهه با روزهای پایانی سال و هزینه‌کرد بخش قابل توجهی از بودجه سال گذشته، لکه‌گیری آسفالت با همت کارکنان اداره عمران و برنامه‌ریزی منطقه انجام شد.

وی تصریح کرد: تلاش شهرداری منطقه یک رسیدگی به درخواست‌های مردمی است و حتی در مواردی که خیابان‌هایی نظیر خیابان آیت‌الله کاشانی با پروژه BRT یا تراموا روبه‌رو است، پس از عملیاتی شدن این پروژه‌ها روکش آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 575039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.