نسخه جدید تلویزیون The Wall سامسونگ معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مدل جدید تلویزیون The Wall سامسونگ با وضوح 8K و ابعاد ۲۲۰ اینچ معرفی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ به‌تازگی سه مدل جدید از تلویزیون The Wall را رونمایی کرد؛ این محصول از فناوری میکرو LED استفاده می‌کند، بنابراین دارای کمترین فاصله بین دو پیکسل (Pixel Pitch) است به طوری که فاصله بین دو پیکسل P0.63 اعلام شده است. مدل دیگری از این تلویزیون نیز با پیکسل پیچ P0.94 رونمایی شده است.

تلویزیون جدید سامسونگ که از پیکسل پیچ P0.63 بهره می‌برد، قادر است محتواهای بصری را با جزئیات زیادی به نمایش بگذارد. نرخ نوسازی این محصول ۱۲۰ هرتز است و حداکثر دو هزار نیت روشنایی را ارائه می‌دهد همچنین از استانداردهای HDR10+، HDR10 و LED HDR پشتیبانی می‌کند. مدل ۱۱۰ اینچ تلویزیون The Wall با وضوح تصویر 4K و مدل ۲۲۰ اینچ با وضوح 8K در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت سامسونگ تلویزیون The Wall All-in-One را در سه مدل عرضه می‌کند که شامل مدل ۱۴۶ اینچ 4K، مدل ۱۴۶ اینچ 2K و مدل ۱۱۰ اینچ 2K می‌شود. این محصول ارزان‌تر از The Wall است و نسبت تصویر آن ۱۶:۹ است. The Wall All-in-One دارای نمایشگر بدون حاشیه است و ضخامت آن به ۴۹ میلی‌متر می‌رسد. به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ به زودی پیش‌فروش محصولات جدید خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 575036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.