عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از بهره‌برداری چهار طرح کاربردی در قزوین تا بهبود وضعیت آسفالت معابر بجنورد و برگزاری جشنواره تابستانی شهرداری قرچک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برگزاری جشنواره تابستانی شهرداری قرچک

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک گفت: همزمان با دهه کرامت، جشنواره تابستانی شهرستان قرچک به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و جوانان برگزار می‌شود.

بهره‌برداری از چهار طرح کاربردی در قزوین

تکمیل پروژه‌های خانه تئاتر شهر قزوین، کمربندی آیت الله پارک بین (کمربند شرق)، یادگار امام (ره) و بام شهر قزوین به عنوان پروژه‌های حائز اهمیت شهرداری مورد بازدید رسانه‌های استان قرار گرفت. این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند.

بهبود وضعیت آسفالت معابر بجنورد

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: بهبود وضعیت آسفالت معابر مرکز استان و رسیدن به شرایط قابل قبول در این زمینه باید ۱۰ هزار تن قیر تأمین و صرف شود.

رد بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شاهین‌شهر

در شرایطی که حدوداً پنج ماه از تقدیم بودجه شهرداری شاهین‌شهر به شورای اسلامی و ارسال مصوبه آن از سوی شورای شهر به کمیته انطباق می‌گذرد، اما تاکنون بودجه پیشنهادی به تأیید کمیته انطباق نرسیده و چندین بار برای بررسی بیشتر و اصلاحات به صحن علنی شورای اسلامی شاهین‌شهر عودت داده شده است.

رفع مشکل آب آرامستان بهشت‌محمدی سنندج

شاهرخ فاتحی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: با نصب مخزن ۲۰ هزار لیتری مشکل تأمین آب آرامستان بهشت محمدی برطرف شد.

اجرای بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در بروجرد

سیروس پاپی، معاون عمرانی شهرداری بروجرد گفت: بیش از ۵۰ پروژه عمرانی با پیشرفت‌های قابل قبول در نقاط مختلف شهر فعال است.

اجرای پروژه لاین کنارگذر جنوبی شهر

«سیداحمد عبدالهی، شهردار بویین میاندشت گفت: پروژه لاین کنار گذر جنوبی شهر بویین میاندشت به طول پنج کیلومتر حدفاصل میدان دفاع مقدس تا میدان پنج‌قوم، اجرا می‌شود.

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در پره‌سر

پژمان اکبری، شهردار پره‌سر گفت: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، هفته آینده در این شهر آغاز می‌شود.

پیشرفت ۴۰ درصدی بوستان محله‌ای اعتماد

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت ۴۰ درصدی بوستان محله‌ای در شهرک اعتماد خبر داد و گفت: مساحت این بوستان ۱۵۰۰ مترمربع بوده و اعتبار اجرای این پروژه شش میلیارد ریال است.

کد خبر 575010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.