بیرانوند به‌طور قرضی راهی پرسپولیس می‌شود!

این احتمال وجود دارد علیرضا بیرانوند سال آینده به‌صورت قرضی در پرسپولیس بازی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران و علیرضا بیرانوند پس از جدایی از یکدیگر هنوز به‌هم مرتبط هستند و صحبت‌های زیادی در فصول گذشته به‌ویژه فصل جاری مبنی بر بازگشت بیرانوند دروازه‌بان سابق بوآویشتا پرتغال و فعلی رویال آنتورپ بلژیک به فوتبال ایران و تیم پرسپولیس وجود دارد.

باشگاه پرسپولیس در این رابطه اعلام کرده است که تاکنون مذاکرات پرسپولیسی‌ها با مسئولان آنتورپ به‌جایی نرسیده است، زیرا برای فروش بیرانوند مبلغ قابل‌توجهی (حدود ۷۰۰ هزار یورو) درخواست کرده‌اند که پرداخت آن در توان باشگاه نیست و پرسپولیسی‌ها علاقه‌مندند که حداقل به‌طور قرضی وی را در اختیار بگیرند و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

مدیران باشگاه اما هرگونه مذاکره را انکار می‌کنند. محمد محمدی، معاون جدید باشگاه هم در این خصوص گفته «هنوز چیزی در خصوص جذب بازیکنان جدید مشخص نیست و برای ما اولویت با حفظ نفرات ملی‌پوش خودمان (مثل سرلک و ترابی که قراردادشان به اتمام می‌رسد) است.»

سایت voetbalnieuws بلژیک نیز در گزارشی از آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند نوشت که او دوست دارد برای فصل آینده به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ راهی پرسپولیس شود.

بیرانوند به‌طور قرضی راهی پرسپولیس می‌شود!

کد خبر 575008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.