ثبت بیش از یک‌میلیون اعتراض در سایت حمایت معیشتی

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهار روز اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها دو میلیون تماس و مراجعه به سایت حمایت معیشتی انجام و اعتراض یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

به گزارش ایمنا، «حجت‌الله عبدالملکی» درخصوص بازدید روز گذشته «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و پرسش‌های مردمی در اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها»، اظهار کرد: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغه‌هایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفاف‌سازی و همراهی همه‌جانبه است.

وی افزود: عدالت در توزیع یارانه‌ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس‌جمهور است که تلاش می‌شود این مهم، محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک‌های پایین جامعه، ادامه داد: پس از اجرای این طرح «ضریب جینی» در کشور وضعیت مناسبی پیدا می‌کند و شاخص‌های اقتصادی بهبود می‌یابد.

عبدالملکی اضافه کرد: همزمان با پرداخت این یارانه، تیم‌های پاسخ‌گویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.

وی بر به‌روزرسانی و پشتیبانی از سامانه تاکید کرد و گفت: در چهار روز اجرای طرح دو میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

به گزارش ایمنا، در جریان این بازدید معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر رفاه ضمن گفت‌وگوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانه‌های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تماس تلفنی چند نفر از هموطنان که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ دادند.

سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخ‌گویی مردمی که از دریافت یارانه‌ها در طرح جدید دولت جا مانده‌اند و سایر سوالات یارانه‌ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند، آماده پاسخ‌گویی است.

افراد می‌توانند برای ثبت شکایت‌ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 574930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.