آسفالت ۲۰هزارمترمربع از معابر خاکی زرند

معاون فنی‌وعمرانی شهرداری زرند گفت: درحال‌حاضر عملیات تسطیح و شن‌ریزی خیابان هدایت۸ در دستور کار شهرداری قرار دارد؛ امیدواریم بتوانیم در مدت زمان کوتاهی این معابر را آسفالت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آسفالت معابر و شریان‌های شهر از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها است که سالانه بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها و بودجه شهرداری را به خصوص در شهرهای کوچک‌تر به خودش اختصاص می‌دهد. شهرداری زرند نیز طی سال جدید آسفالت و زیرسازی معابر شهری را در دستور کار خود قرار داده و بودجه قابل توجهی را به این امر اختصاص داده است.

«حمیدرضا ولی‌خانی» در این خصوص اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عواملی که بر کیفیت مبلمان شهری و تغییر چهره عمومی شهر تأثیر بسیار زیادی دارد، تسطیح، بهسازی و آسفالت معابر است.

وی با اشاره به آسفالت ۲۰ هزار مترمربع از معابر خاکی زرند، افزود: شهرداری در نظر دارد تا پایان سال تمام معابر پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۱ را زیرسازی و آسفالت کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر عملیات تسطیح و شن‌ریزی خیابان هدایت هشت در دستور کار شهرداری است؛ امیدواریم بتوانیم در مدت زمان کوتاهی این معابر را آسفالت کنیم.

کد خبر 574926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.