پخش فیلم‌های «پرویز پرستویی» از شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته هر شب رأس ساعت ۲۱، فیلم‌های «پرویز پرستویی» بازیگر سینما و تلویزیون را مرور می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شبکه نمایش این هفته قصد دارد به مرور آثار فیلم‌های «پرویز پرستویی»، از ستارگان باسابقه سینمای کشورمان بپردازد.

زمان‌بندی پخش فیلم‌ها

فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه _بیست‌وچهارم‌ماه_ تا جمعه _سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ پخش خواهد شد: «قبر مشترک»، «جایی برای اشتباه نیست»، «نامه‌ای به خواهرم»، «یکی بود یکی هست»، «غلامرضا»، «پاشنه بلند ۲» و «خوش خیال» نام فیلم‌های این بخش است که همه ساعت ۱۳ پخش می‌شوند.

فیلم‌های منتخب خانوادگی که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «ادی عقاب آسمان‌ها»، «تندیس موفقیت، ریاضیات پشت سرشه»، «بانوی نقاش»، «بادیگارد محبوب من»، «متفاوت مثل من»، «تمپل گرندین» و «وقتی شنبه می‌آید».

فیلم‌های منتخب این هنرمند که هفته پیش رو، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش خواهند شد، به ترتیب روز پخش از شنبه _بیست‌وچهارم_ تا جمعه _سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ شامل این فیلم‌ها هستند: «عشق شیشه‌ای»، «مومیایی ۳»، «شکار»، «آدم برفی»، «بادیگارد»، «مرد عوضی»، «آژانس شیشه‌ای».

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم‌های جذاب است شامل این فیلم‌ها می‌شوند: «از فراز قله»، «هر چه پیش آید»، «توقف ناپذیر»، «میان زمین و آسمان»، «خانه شوم»، «روز بازگشت» و «به سوی ستارگان».

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش «توطئه خانوادگی»، «آنچه می‌آید» «مردی که به زانو در آمد»، «دنیای آپو»، «ریفی فی»، «سه پدرخوانده» و «همشهری کین» هستند که ساعت یک بامداد از این شبکه پخش می‌شوند.

پرویز پرستویی، متولد دوم تیرماه ۱۳۳۴، بازیگر و صداپیشه ایرانی است. وی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است و نشان گواهی‌نامه هنری را دریافت کرده است.

پرستویی برای نقش‌آفرینی در فیلم دیار عاشقان (۱۳۶۲) و لیلی با من است (۱۳۷۴) دیپلم افتخار جشنواره فجر را دریافت کرده است. او همچنین برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های آژانس شیشه‌ای (۱۳۷۶)، بید مجنون (۱۳۸۳)، به نام پدر (۱۳۸۴) و بادیگارد (۱۳۹۴) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فجر دریافت کرد.

کد خبر 574862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.