نخاله‌های ساختمانی منطقه ۸ اهواز جمع‌آوری شد

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز از جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی رها شده در این منطقه خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلیه نخاله در سطح شهر، موارد را بلافاصله به نیروی انتظامی و شهرداری اطلاع دهند.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در خیابان‌های سطح شهر یکی از مشکلاتی است که شهرداری اهواز با آن دست و پنجه نرم می‌کند و با وجود تعیین مکان مشخص توسط شهرداری و همچنین جی. پی. اس دار کردن خودروهای حمل نخاله هنوز این مشکل برطرف نشده است.

وی افزود: پیش از پایان سال در یک عملیات ضربتی جمع‌آوری نخاله‌ها در سطح شهر انجام شد، اما در سال جدید بازهم تخلیه غیرمجاز این نخاله‌ها انجام شده است و شهرداری نیز به‌طور مستمر در حال پاکسازی خیابان‌ها است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز تصریح کرد: با تلاش واحد خدمات شهری و با استفاده از چند دستگاه لودر و خودروی حمل نخاله، تمام نخاله‌های تخلیه شده در سطح نواحی دو و چهار منطقه هشت، خیابان‌های بشارت سوم، انتهای خیابان امام شرقی، انتهای بلوار دعبل خزاعی و همچنین خیابان منتهی به تالارهای عروسی جمع‌آوری و به محل‌های مشخص شده توسط شهرداری، منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که تخلیه نخاله‌ها در کنار محل‌های مسکونی و تجاری که محل تردد شهرودان است به علت وجود جانوران موزی میان نخاله‌ها می‌تواند آسیب‌زننده باشد، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلیه نخاله در سطح شهر موارد را بلافاصله به نیروی انتظامی و شهرداری اطلاع دهند و شماره پلاک خودرو را اعلام کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

کد خبر 574833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.