حمله مرگ‌بار به خانواده عروس ۱۷ساله در یافت‌آباد تهران

یک جوان افغانستانی با چاقو در محله یافت‌آباد به جان اعضای خانواده همسرش افتاد و مادرزنش را کشت و پدر همسرش را به شدت زخمی کرد؛ او همسر و خواهر زنش را نیز مجروح کرده است.

به گزارش ایمنا، ساعت ۹:۱۵ دقیقه شب چهارشنبه _بیست‌ویکم اردیبهشت_ امسال، مأموران کلانتری الغدیر در جریان درگیری منجر به ضرب و جرح اعضای یک خانواده افغان قرار گرفتند و بلافاصله برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند.

جوان ۲۲ ساله بعد از مجروح کردن همسر ۱۷ ساله خود و خواهر و پدر و مادر همسرش از محل حادثه گریخته بود و امدادگران اورژانس مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

اما ساعتی بعد از انتقال مجروحان به بیمارستان، مادر زن متهم جان خود را از دست داد و به این ترتیب رسیدگی به پرونده قتل در شعبه یکم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس زارعی قرار گرفت.

با صدور دستور بازداشت متهم فراری، وی شناسایی و دستگیر شد و علت بروز درگیری خانوادگی را شک به همسر جوان خود عنوان کرد.

مطابق تحقیقات به عمل آمده، متهم روز حادثه با عصبانیت به خانه پدر همسر خود رفته و گفت‌وگوی او با همسرش به درگیری خانوادگی منجر شد که در نهایت وی با استفاده از چاقو اهالی خانه را مجروح کرده بود.

رسیدگی به این پرونده در جریان قضائی ادامه دارد؛ این در حالی است که حال زن جوان متهم و خواهر او رو به بهبود است اما پدر خانواده حال وخیمی دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 574832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.