روزی که همه ورزشگاه آبی شد!

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال درهفته ۲۵ لیگ برتر در کنار تمام حواشی آن، دارای یک اتفاق ویژه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار سپاهان و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در بین حواشی خود یک اتفاق ویژه داشت و آن حضور «مهرداد ایرانپور» به عنوان هواداری با شرایط ویژه در ورزشگاه نقش جهان بود. بعد از حدود هشتصدواندی روز از ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه‌های شهر اصفهان به دلیل شیوع کرونا، این مهرداد بود که توانست بعد از کمترشدن محدودیت‌ها به کمک خانواده و آشنایانش بازی را از نزدیک تماشا کند و حتی به رختکن تیم فرهاد مجیدی برود. ماجرا از این قرار است که این هوادار متعصب تیم استقلال که معلولیت جسمی و حرکتی دارد و به نوعی یکی از جانبازان جنگ هشت ساله تحمیلی هم محسوب می‌شود، با کمک همه عوامل درگیر در برگزاری این مسابقه توانست به جایگاه ویژه برود و شاهد تساوی تیم استقلال و سپاهان باشد. این اتفاق در شرایطی برای این هوادار آبی‌پوش افتاد که آشنایان وی به ویژه دایی او باوجود تمام سختی‌های ممکن، سعی در هموار ساختن حضور مهرداد در ورزشگاه داشته‌اند.

روزی که همه ورزشگاه آبی شد!

مطمئنم تیم فرهاد مجیدی قهرمان لیگ برتر می‌شود

ابتدا پای صحبت‌های خود مهرداد نشستیم. او درخصوص این بازی و حس و حال حضور در ورزشگاه می‌گوید: از حضور در ورزشگاه واقعاً لذت بردم. می‌دانستم استقلال گل می‌زند و پیش‌بینی‌ام تساوی این بازی بود که همین اتفاق هم افتاد. با این کیفیتی که استقلال دارد، مطمئن هستم تیم «فرهاد مجیدی» قهرمان لیگ برتر می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: وریا غفوری و عارف غلامی را خیلی دوست دارم و بازی آن‌ها را می‌پسندم. البته اگر بخواهم درخصوص فرهاد مجیدی بگویم، او هم بازیکن خوبی بود و هم مربی فوق‌العاده‌ای است.

دوست دارم به ورزشگاه آزادی بروم و دیدار استقلال را از نزدیک تماشا کنم!

مهرداد که یکی از رویاهایش یعنی حضور در ورزشگاه محقق شده از رؤیای دیگرش به ما می‌گوید: دوست دارم به ورزشگاه آزادی بروم و دیدار استقلال را از نزدیک تماشا کنم. همه بازی‌های استقلال را از پای گیرنده‌های تلویزیونی می‌بینم و امیدوارم تیم فرهاد مجیدی قهرمان این فصل لیگ برتر شود.

این هوادار آبی‌پوش درخصوص دیگر افرادی که شرایط مشابهی با وی دارند، تصریح می‌کند: امیدوارم همه آن‌هایی که مثل من هستند و وضعیت مشابهی با من دارند بتوانند هر طور شده در ورزشگاه حضور پیدا کنند. در آخر باید از همه آن‌هایی که از من حمایت کردند و برای حضور در ورزشگاه کمکم کردند تشکر کنم به ویژه اطرافیانم که زحمات زیادی برایم کشیدند.

روزی که همه ورزشگاه آبی شد!

به مجیدی گفتم هوادار واقعی مهرداد است!

اما در ادامه حضور مهرداد در ورزشگاه را از زبان دایی مهرداد می‌شنویم. محسن امیرخانی که سابقه ریاست هیئت والیبال شهرستان مبارکه را در کارنامه خود دارد و چهره‌ای آشنا به فضاهای ورزشی است می‌گوید: تمام عوامل بازی از هیئت فوتبال گرفته تا مسئولان باشگاه سپاهان کمک کردند تا مهرداد بتواند بازی استقلال و سپاهان را تماشا کند. می‌خواستیم دل مهرداد شاد شود؛ چراکه این بچه‌ها در طول مدت زندگی‌شان سختی‌های بسیاری می‌کشند. توانستیم به رختکن استقلال برویم و همان‌جا به فرهاد مجیدی گفتم هوادار واقعی مهرداد است. به عشق این هوادار وارد زمین شوید و بجنگید.

وی ادامه می‌دهد: با وجود آنکه سامانه بلیت‌فروشی مشکلاتی داشت اما به سختی توانستیم بلیت این دیدار تهیه کنیم. البته برای مهرداد، رئیس هیئت فوتبال شهرستان مبارکه، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان و مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان کمک زیادی کردند تا او بتواند از جایگاه ویژه تماشاگر این دیدار باشد. البته با توجه به علاقه مهرداد به تیم استقلال هواداران سپاهانی کمک زیادی به ما کردند و باید از همین جا از آن‌ها تشکر کنم. در کنار مهرداد افراد دیگر که محدودیت‌هایی داشتند در جایگاه ویژه حضور پیدا کردند که نشان می‌داد مسئولان برگزار کننده به همه هواداران توجه دارند.

امیرخانی درخصوص حضور در رختکن استقلال توضیح می‌دهد: ناظر بازی و برخی عوامل برگزار کننده با هماهنگی‌هایی که انجام دادند مجوز حضور در رختکن استقلال را قبل از حضور بازیکنان در زمین به ما دادند. توانستیم کادر فنی تیم از جمله فرهاد مجیدی و بازیکنان تیم استقلال را مهرداد ببیند. همین جا باید از فرهاد مجیدی به دلیل حضور در کنار ما تشکر کنم. البته ناگفته نماند پس از پایان بازی نیز وریا غفوری طبق قولی که از قبل به ما داده بود پیراهن خودش را به مهرداد داد.

روزی که همه ورزشگاه آبی شد!

مهرداد جانباز جنگ تحمیلی است

اما همه چیز از اینجا شروع می‌شود، محسن امیرخانی که به قول خودش برای کمک به بچه خواهر خود به قله قاف هم می‌رود درخصوص مشکل مهرداد می‌گوید: مهرداد ۳۶ سال دارد و از زمان جنگ تحمیلی این اتفاق برایش افتاد. دقیقاً بهمن ماه ۱۳۶۵ بود که اصفهان، با هواپیمای جنگی عراق مورد اصابت قرار گرفت که مادر مهرداد او را باردار بود و نزدیک زایمان وی قرار داشت. متأسفانه بعد از این حمله خواهرم دچار ترس و عدم توجه پرستاران وقت، به دلیل شدت جراحات وارده و ازدحام مصدومان در بیمارستان عسگریه اصفهان دچار کمبود اکسیژن و معلولیت صددرصدی فرزندش شد. مهرداد از بیست‌دوم بهمن ماه ۱۳۶۵( روز تولد او) تا به امروز در این وضعیت به سر می‌برد.

او به خاطر تحقق رویایش اشک شوق می‌ریخت!

وی درخصوص حس و حال مهرداد بعد از حضور در ورزشگاه نقش جهان گفت: ۹ نفر به ورزشگاه رفتیم تا به نوعی کمک حال شرایط مهرداد باشیم. خدا را شاکریم که توانستیم به هر زحمتی شده او به ورزشگاه بیاید. همه عوامل کمک زیادی به ما کردند، بعد از حدود دو سال همه ما به ورزشگاه می‌رفتیم و حس و حال عجیبی برایمان داشت. درست است که در گذشته جو ورزشگاه‌ها خوب نبود اما مهرداد آن‌قدر تحت تأثیر قرار گرفت که اشک شوق می‌ریخت. حتی تا چند روز پس از بازی این حس‌وحال را داشت و به اطرافیانش هم منتقل می‌کرد.

دایی مهرداد با اشاره به نتیجه بازی و گل استقلال اظهار می‌کند: پیش‌بینی مهرداد از نتیجه بازی همان تساوی یک بر یک بود. من سپاهانی هستم اما او طرفدار استقلال است. مهرداد نمی‌توانست بازی را درست تماشا کند اما به محض اینکه استقلال گل زد برایش صحنه گل را توصیف کردم. فکر می‌کنم این نتیجه در کنار دیگر اتفاقات خوب آن روز برایمان خوب بود. چراکه هم من راضی به خانه رفتم و هم مهرداد (با خنده)

وی ادامه می‌دهد: امیدوارم همه هواداران بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند و مناسب‌سازی خوبی برای آن‌ها انجام شود. سرمایه اصلی تمام تیم‌ها همین هواداران هستند؛ به‌ویژه هوادارانی که با تمام مشقت‌های زندگی‌شان نتایج تیم‌های محبوب خود را دنبال می‌کنند.

روزی که همه ورزشگاه آبی شد!

به گزارش ایمنا، از معدود اتفاقات خوب لیگ بیست‌ویکم، توجه فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال به هواداران آبی‌پوش با شرایط ویژه است. هفته پیش، سرمربی استقلال با حضور یک هوادار در کنفرانس خبری، تحسین اصحاب رسانه و علاقه‌مندان به فوتبال را به همراه داشت. نکته‌ای که بیشتر از قهرمانی احتمالی آبی‌ها در لیگ حائز اهمیت است رفتار جالب‌توجه فرهاد مجیدی با هواداران و توجه ویژه او به آن‌هاست؛ موضوعی که در کنار سنت‌شکنی آبی‌پوشان در پایان دادن به قهرمانی متوالی قرمزها قطعاً برای همیشه ماندگار خواهد بود.

گزارش از: امیر شمس_ سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 574788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.